بصیرت و آگاهی تنها راه مقابله با تفکرات دشمن است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بصیرت و آگاهی تنها راه مقابله با تفکرات دشمن است گفت: دشمنی‌های استکبار هر روز توسعه پیدا می‌کند.

به گزارش “پیام خاوران“، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با جمعی از بانوان استان که به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد اظهار داشت: دشمنان چند قرن است که دشمنی خود را به هر نحوی نشان می‌دهند و این دشمنی‌ها از قتل و جنایت گرفته تا تغییر فرهنگ ادامه پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن هزار نوع زبان را از بین برد تا سبک زندگی‌ها را تغییر دهد افزود: دشمن در هر جا توانسته ظلم و جنایت کرده و هدف از بین بردن فرهنگ‌ها بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن مشکلاتی برای جامعه بشر از شرق و غرب و حتی برای مردم خود ایجاد کرده و دست بردار هم نیست.

عبادی با بیان اینکه دشمن با تبلیغات و کارهایش بشر را به این روز رسانده، افکار داخلی را تغییر داده و اندیشه‌ها را تصرف کرده که نتیجه آن را در جامعه شاهد هستیم افزود: آنچه می‌تواند در برابر تفکرات و دشمنی 500 ساله دشمن بایستد بصیرت و آگاهی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: امروز فرصتی که انقلاب به ما می‌دهد این است که روی مسائل کار کنیم مستند کنیم تا از روی تفکرات میان تهی غرب بتوانیم  واقعیت‌ها را استخراج کنیم.

وی اظهار داشت: دشمنی‌های استکبار و دشمن هر روز توسعه پیدا می‌کند. آمریکا از جنگ جهانی دوم تاکنون در امور 50 کشور دخالت کرده تا نوبت به یمن، سوریه و فلسطین رسیده است.

امام جمعه بیرجند عنوان کرد: آمریکا هر جا آدم جنایتکار و خائنی باشد را بر کشورها مسلط کرده و اسمش را دیکتاتور می‌نامند حال قرار است این فرد صدام باشد، آتاتورک یا هر نفر دیگری باشد. دشمن در راستای توسعه مواد مخدر، فحشا و منکرات اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید   مشکلات مردم زیرکوه با تعامل دستگاه‌های اجرایی رفع می‌شود

انتهای پیام/104

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها