مرحله شهرستانی مسابقات قرآن از ۲۶ تیرماه در خراسان جنوبی برگزار می شود

مدیرکل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن از ۲۶ تیرماه در استان خبر داد

به گزارش “پیام خاوران“، حجت الاسلام پرویز بخشی پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه برگزاری مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن در استان اعلام شد.

وی گفت: بر این اساس مسابقات شهرستانی خواهران و برادران در شهرهای بیرجند، درمیان و خوسف روزهای ۳۰ و ۳۱ تیرماه جاری به میزبانی بیرجند برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی افزود: مسابقات شهرستانی طبس و بشرویه روز ۲۶ تیر به میزبانی طبس، زیرکوه روز ۲۹ تیر، قاین و خضری دشت بیاض روز ۳ مرداد به میزبانی قاین، فردوس و سرایان روز ۴ مرداد به میزبانی فردوس و نهبندان و سربیشه روز ۶ مرداد ماه به میزبانی نهبندان امسال برگزار می شود.

بخشی پور تصریح کرد: همچنین محل برگزاری مسابقات خواهران در بیرجند موقوفه حسینیه امام رضا(ع) و مسابقات برادران بقعه متبرکه امامزادگان باقریه، مسابقات خواهران و برادران در طبس در بقعه متبرکه امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقات خواهران و برادران در زیرکوه به ترتیب در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) و حوزه علمیه برادران، مسابقات خواهران و برادران در قاین در امامزاده زید بن محمد(ع)، مسابقات خواهران و برادران در فردوس به ترتیب در حوزه علمیه خواهران و بقعه متبرکه امامزادگان محمد و ابراهیم(ع) و مسابقات خواهران و برادران در نهبندان نیز به ترتیب در بقعه شیخ علی موسی و سالن اجتماعات هلال احمر است.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در مجموع ۲ هزار و ۲۶۳ از خراسان جنوبی در مسابقات قرآن ثبت نام کردند که بیشترین ثبت نام کنندگان در رشته های تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه و ترتیل بوده است.

بیشتر بخوانید   برگزاری بیش از 43 هزار نفر ساعت آموزش در شرکت گاز خراسان جنوبی

انتهای پیام/۱۰۶

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها