مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل تا پایان تیرماه تمدید شد

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی از تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل تا پایان تیرماه خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، جعفر احسانی مهر درباره تکالیف مودیان مالیاتی در تیرماه سال جاری گفت: به موجب مصوبات یکصد و هجدهمین جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کووید ۱۹ ، مهلت تسلیم اظهارنامه و فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات های مستقیم برای عملکرد سال ۱۴۰۰ صاحبان مشاغل تا پایان تیرماه سال جاری تمدید شده است.

وی افزود: مهلت تسلیم اظهارنامه اشخاص حقوقی (شرکتها) و صاحبان املاک اجاری تیرماه سال جاری می باشد و این مهلت تمدید نخواهد شد.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی درباره مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار ۱۴۰۱ نیز گفت: مطابق قانون مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار ۱۴۰۱ تا ۱۵ تیرماه سال جاری بوده است که بر اساس دستورالعملهای ابلاغی تا ۲۶ تیرماه تمدید شده است.

وی افزود: لذا توصیه می شود مؤدیانی که هنوز نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی یا تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیاتهای مستقیم اقدام ننموده‌اند، بایستی جهت بهره‌مندی از معافیت‌ها، نرخ صفر و مشوق‌های مالیاتی و عدم تعلق جرایم قانونی غیرقابل بخشش، در این مهلت محدود تمدید شده، از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir در این خصوص اقدام نمایند. همچنین یادآوری می گردد این امر را به روزهای پایانی مهلت مقرر موکول ننموده و در صورت داشتن هر گونه سئوال و ابهام، به همکاران ما در ادارات امور مالیاتی استان مراجعه کنند

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   1200 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۷۵ طرح درخراسان جنوبی اختصاص می یابد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها