تیم کویران طبس بر بام قهرمانی ایران قرار گرفت

سرپرست هیئت اسکواش استان خراسان جنوبی گفت: تیم اسکواش طبس در لیگ کشور قهرمانی شد.

به گزارش “پیام خاوران“، مهدی پاکرو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته پایانی لیگ‌های اسکواش به پایان رسید و قهرمان لیگ‌های برتر و دسته یک آقایان و خانم ها مشخص شدند.

سرپرست هیئت اسکواش استان خراسان جنوبی گفت: مسابقات قهرمانی لیگ های اسکواش کشور با حضور تیم‌های باشگاهی بانوان و مردان به میزبانی باشگاه انقلاب در تهران از ۲۱ تیرماه تا  ۲۳ تیرماه برگزار شد.

وی اضافه کرد: تیم بانوان اسکواش کویران طبس با کسب بالاترین امتیاز با ۴بازی بدون حتی یک باخت موفق شدند  قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کنند همچنین تیم فولاد آلیاژی ایران و مازند اسکواش به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

سرپرست هیئت اسکواش استان خراسان جنوبی گفت: خداروشاکریم که بازی‌های لیگ در بخش بانوان با پوشش مصوب وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و این مساله تا حدودی در جذب حامی مالی موثر خواهد بود لذا حامیان مالی که برای حمایت از ورزشکاران در رشته‌های مختلف به دنبال تبلیغات و نشان دادن فرآورده‌های خود هستند می تواند در بخش های مختلف خصوصا در بخش بانوان به خصوص رشته اسکواش که این مساله کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و بازیکنان با کمترین مبلغ قرارداد در مسابقات باشگاهی حاضر می‌شوندهمکاری کنند.

پاکرو ضمن ابراز خرسندی از قهرمانی بانوان اسکواش بیان کرد: بانوان اسکواش استان امروز مایه افتخار و سربلندی ما هستند و یقین دارم اگر مسئولان استان توجه ویژه به بانوان ورزشکار داشته باشند یقینا ما در مسابقات آینده شاهد حضور و موفقیت تیم های بیشتر در مسابقات کشوری و بین المللی خواهیم بود.بنده هم به نوبه خود این موفقیت به تک تک ورزشکاران و خانواده اسکواش تبریک عرض میکنم.

بیشتر بخوانید   حضور کاروان محرومیت زدایی میقات الرضا در روستای الله آباد طبس

وی به پتانسیل های موجود در کشور اشاره کرد و  اضافه کرد با تاکید بر بهره گیری از مربیان مجرب، اظهار داشت: با آموزش صحیح این رشته پرطرفدار بسیاری از استعدادها شکوفا خواهد شد.

سرپرست هیئت اسکواش استان خراسان جنوبی بیان کرد: اگر اسکواش به ورزش مورد علاقه مردم در پارکها و خیابانها تبدیل شود، مطمئنا روزهای درخشانی پیش روی این رشته خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها