احداث خوابگاه خواهران مهمترین نیاز دانشگاه صنعتی بیرجند است

سرپرست دانشگاه صنعتی بیرجند با بیان اینکه احداث خوابگاه خواهران مهمترین مطالبه دانشگاه صنعتی بیرجند است گفت: درسفر رئیس جمهور برای این دانشگاه سه میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که از این میزان ۲ میلیارد تومان تخصیص یافت.

به گزارش “پیام خاوران“، عباسعلی رضاپور صبح امروز در حاشیه بازدید استاندار خراسان جنوبی از دانشگاه صنعتی بیرجند در جمع خبرنگاران گفت: استاندار خراسان جنوبی امروز بازدیدی از دانشگاه صنعتی و پروژه های نیمه تمام آن داشتند.

سرپرست دانشگاه صنعتی بیرجند بیان کرد: بازدید از محوطه و مشکلات زیرساختی و خوابگاه های دانشگاه و سالن ورزشی آن که به خاطر عدم تامین اعتبار کافی متوقف شده است از دیگر برنامه های استاندار خراسان جنوبی بوده است.

وی ادامه داد: خوابگاه خواهران دانشگاه صنعتی بیرجند ظرفیت آن بسیار اندک است و کمبودهای زیرساختی آن به استحضار استاندار خراسان جنوبی رسید.

رضاپور با اشاره به اینکه از مهم ترین مطالبات دانشگاه صنعتی بیرجند بحث احداث خوابگاه خواهران است، افزود: از زمین احداث این خوابگاه که کلنگ آن چند سال قبل به زمین خورده است و به دلیل مشکلاتی احداث آن متوقف شده است، بازدید شد.

سرپرست دانشگاه صنعتی بیرجند در ادامه عنوان کرد: مقرر شد طی هفته آینده این مشکل از نظر اعتباری بررسی شود و بتوانیم مجدد پروژه را ‌آغاز و در آینده به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه طی سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی در سال گذشته برای دانشگاه صنعتی بیرجند سه میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد، گفت: از این میزان ۲ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرد و این انتظار را داریم تا در سفر دوم رئیس جمهور به استان مبالغ جدیدی جهت حل مشکلات زیرساختی دانشگاه در نظر گرفته شود.

منبع: شبستان

پایان پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مدیرعامل شرکت کویر تایر، الگوی برتر در بخش صنعت خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها