كانون ارزيابی شايستگی‌های عمومی مديران حرفه‌ای برگزار شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: كانون ارزيابی شايستگی‌های عمومی مديران حرفه‌ای سازمان برنامه و بودجه كشور، برای تعدادی از کارشناسان و مديران استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سيستان بلوچستان به میزبانی بیرجند برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران“، حمید جهانشاهی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از سازمان امور اداری و استخدامی کشور گواهینامه صلاحیت ارزیابی شایستگی‌های عمومی مدیران حرفه‌ای را در خردادماه ۱۴۰۰ دریافت کرده است.

وی بیان کرد: سه مرحله از کانون ارزیابی شایستگی‌های عمومی مدیران حرفه‌ای استان خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۰ برگزار شده و دوره‌ای در خردادماه امسال به عنوان چهارمین دوره از ابتدای فعالیت کانون برگزار شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی ادامه داد: در این راستا، كانون ارزيابی شايستگی‌های عمومی مديران حرفه‌ای سازمان برنامه و بودجه كشور، با حضور مدیر و چند تن از ارزيابان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۵ و ۶ مرداد ماه جاری در دو نوبت صبح و عصر برای تعدادی از کارشناسان و مديران سازمان مديريت و برنامه‌ريزی استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سيستان بلوچستان به ميزبانی كانون ارزيابيی شايستگی مديران سازمان مديريت و برنامه‌ريزی خراسان جنوبي برگزار شد.

جهانشاهی اظهار داشت: در این دوره که با حضور حسین زرندی، مدیر کانون سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، مواردی چون ابزارهای لازم در فرآیند کانون ارزیابی شايستگی‌های عمومی مديران حرفه‌ای، کارشناسان و مدیران همچون بحث گروهی، بازي مديريتي، آزمون نوشتاری و مصاحبه مطرح شد.

وی با بیان اینکه در این دوره بر این امر تأکید شد که اين ابزارها فرصت سودمندی فراهم می‌آورند تا بتوان شايستگی‌های عمومی را در قالب تمرين و آزمون ارزيابی کرد، افزود: در این دوره ۱۸ نفر از کارشناسان و مديران سازمان مديريت و برنامه‌ريزی استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سيستان بلوچستان در فرآیند ارزیابی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید   دومین مانور اقدام فراگیر شبكه های توزیع برق در خراسان جنوبی برگزار شد

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها