بیش از ۸٫۵ کیلومتر راه روستایی در بخش دیهوک طبس بهسازی و آسفالت شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک از بهسازی و آسفالت ۸٫۵ کیلومتر از راه‌های روستایی این بخش طی چهار ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران”، احمد آخوندی در بازدید از راه‌های بخش دیهوک شهرستان طبس گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان تیرماه، با تلاش همکاران اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای دیهوک ۸٫۵کیلومتر از راه‌های این بخش در محور روستایی “اسماعیل آباد” ، “اسفندیار” و ” مرغوب”اجرایی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک انجام عملیات تسطیح راه‌های روستایی خاکی را به طول ۳۰۰ کیلومتر را از اقدامات شاخص در چهار ماهه نخست امسال عنوان کرد.

آخوندی، اجرای روکش آسفالت به طول ۲۶٫۵کیلومتر در سطح حوزه راهداری  دیهوک، اصلاح شیب شیروانی به طول ۳ کیلومتر، شانه سازی و اصلاح افتادگی شانه به طول ۷ کیلومتر را از اقدامات شاخص در حوزه راهداری عنوان کرد.

وی گفت: چاله گیری با آسفالت به میزان ۵۹۰ تن، ساماندهی و نصب علائم به تعداد ۳۰۰۰ عدد، شست و شوی ۱۰۰۰۰ عدد علائم ایمنی، شناسایی ۵ مورد تخلفات حریم و صدور اخطار برای متخلفان و در نهایت قلع و قمع ۲ مورد در این مدت انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک ادامه داد: پاکسازی قنو به طول ۵ کیلومتر و تسطیح و رفع موانع حاشیه راه در طول ۱۰ کیلومتر بخش دیگری از عملکرد در حوزه راهداری این اداره  بوده است.

آخوندی با اشاره به اینکه در حوزه حمل و نقل، طی ۴ مرحله از شرکت‌های حمل و نقل کالا بازدید به عمل آمده است، تصریح کرد: در بحث کنترل دروازه‌ای از ۴۹۵ دستگاه ناوگان کالا ، ۲۵ مورد تخلف کشف شده وهمچنین کنترل حمل مواد خطرناک در تعداد ۹۷ دستگاه ناوگان باری و کنترل دروازه‌ای محموله‌های ترافیکی به تعداد ۳۰ مورد صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید   دشمن نمی‌گذارد واقعیت‌ها به درستی در جهان منعکس شود

وی از پیگیری و برگزاری جلسات با موضوع جلوگیری از فرار بار احتمالی و حمل فرآورده های معدنی در طول حوزه استحفاظی به عنوان عملکردهای شاخص در این مدت یاد کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک یادآور شد: طبق ‌قانون «الزام شرکت‌ها و مؤسسات ترابری جاده‌ای به استفاده از صورت وضعیت مسافری و بارنامه»، شرکت‌ها و مؤسساتی که در امر حمل و نقل جاده‌ای بین شهری مسافر یا کالا اعم از داخلی و بین‌المللی فعالیت می‌کنند، موظفند بر حسب‌نوع فعالیت برای هر جابه‌جایی از صورت وضعیت مسافری و بارنامه‌های داخلی و بین‌المللی موضوع این قانون استفاده کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها