مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی: خبرنگاران مطالبه‌گران حق وامانت داران متعهد جامعه هستند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با گرامیداشت۱۷ مردادماه؛ روز خبرنگار گفت: خبرنگاران،مطالبه‌گران حق،امانت داران متعهد و وجدان بیدار جامعه هستند.

به گزارش ” پیام خاوران “،متن پیام مهدی دادگر رئیس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به این شرح است.

بنام قلم”

قلم نماد طلوع حقیقت و آگاهی و تقابل با جهل است، نه در حصار زمان می ماند نه در حصار مکان، چرا که از جنس اندیشه و شعور است.

حسین و ابوالفضل علیهما سلام ، عَلمِ حق بر دست گرفتند و بر عالم، عَلم کردند و رسالت بس خطیر و تأمل‌برانگیزی را بر ما به‌یادگار گذاشتند…

تقارن ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار با عاشورای حسینی راگرامی می‌داریم

خبرنگاران، مطالبه‌گران حق،امانت داران متعهد و وجدان بیدار جامعه و مجاهدان سختکوش و خستگی ناپذیر در مسیر تنویر افکار عمومی و الگوی مسئولیت پذیری اجتماعی هستند.

بی شک وجدان، شرافت و قلم حرفه‌ای تمامی تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی که می‌تواند بستر توسعه علمی، فرهنگی و اجتماعی را برای سعادت و سربلندی هرچه بیشتر کشور عزیزمان به ارمغان آوردرا ارج می نهیم.

با کمال ادب واحترام؛ مراتب قدردانی خود را از تلاش‌های مخلصانه و مجدانه همه خبرنگاران وصاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه جهاد تبیین که با فعالیت روشنگرانه نقش ارزشمندی در انعکاس وانتشار اخبار ودستاوردهای ماندگار صنعت برق و برقراری ارتباط دوسویه خادمان این صنعت و مشترکان و شهروندان و انعکاس دغدغه ها و مطالبات برحق مردمی، تلاش می نمایند قدردانی نمایم.

همت تان بلندو روزهایتان قرین سربلندی
مهدی دادگر
رئیس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مشترکان کم مصرف برق در خراسان جنوبی پاداش می‌گیرند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها