رشد ۴۹ درصدی ترافیک خراسان جنوبی در ایام عزاداری محرم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از رشد ۴۹ درصدی ترافیک جاده‌های استان طی تعطیلات ایام عزاداری دهه اول محرم نسبت به بازه مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران”، اسداله جلال زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ۱۳ تا ۱۷ مرداد ماه امسال متوسط تردد ثبت شده در۸۰ محور ترددشماری شده استان ۴۹ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی عنوان کرد: میزان تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین در استان طی این مدت جمعاً بیش از ۹۸۰ هزار دستگاه خودرو تردد داشته که از این تعداد سهم خودروهای سنگین ۱۴۴ هزار دستگاه و به طور میانگین ۱۵ درصد و تعداد ۸۳۵ هزار دستگاه سواری معادل ۸۵ درصد از کل تردد در محورهای استان بوده است.

جلال‌زاده با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در ورودی و خروجی شهرها و استان بوده‌اند ادامه داد: با توجه به افزایش تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان، گشت‌های نظارت راهداری و ترابری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز در این مدت در کنار سایر عوامل اجرایی برای حفظ ایمنی و سلامت کاربران جاده‌ای به فعالیت مشغول بودند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   حضور مدیرعامل شرکت برق خراسان جنوبی در سامانه سامد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها