۷ مجوز فعالیت مرکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی در خراسان جنوبی صادر شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی از صدور ۷ مجوز فعالیت مرکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی از ابتدای سال تاکنون در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، حسن کامرانی فرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال ۷ مرکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی در خراسان جنوبی مجوز فعالیت گرفته اند که بر اساس تعهدات تا پایان سال این رقم باید به ۱۹ مرکز افزایش یابد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: از این مراکز ۴ مرکز با نام‌های مرکز توان افزایی و مهارت آموزی کشاورزی و منابع طبیعی، اتحادیه تعاونی‌های روستایی و دهیاری‌های خراسان جنوبی، شرکت گسترش توسعه گری پردیس بیرجند، مرکز توان افزایی و مهارت آموزی نظام مهندسی کشاورزی خراسان جنوبی در بیرجند، شرکت توسعه بین المللی اقتصادی و عمرانی اقلیم خراسان جنوبی در شهرستان فردوس و ۲ مرکز بین کارگاهی شرکت معدنی مواد نسوز و موسسه تلاشگران خلتق کویر سربیشه در شهرستان سربیشه قرار دارند.

کامرانی فرد گفت: واحد‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی به منظور مشارکت در امر آموزش کارگر ماهر و نیمه ماهر مورد نیاز خود مکلف اند نسبت به ایجاد مراکز کارآموزی جوار کارگاهی و یا بین کارگاهی، همکاری‌های لازم را با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشته باشند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: در مجموع در کل استان ۲۶ مرکز کارآموزی جوار کارگاهی و بین کارگاهی فعالیت دارند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آموزش در مدارس روستایی و عشایری خراسان‌جنوبی حضوری خواهد بود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها