بهره برداری از ۱۲۷ پروژه صنعت برق خراسان جنوبی همزمان با هفته دولت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی گفت: ۱۲۷ پروژه صنعت برق همزمان با هفته دولت در استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش ” پیام خاوران “ ؛ مهدی دادگر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: ۱۲۷ پروژه شرکت برق استان با اعتباری بالغ بر ۱۰۸ میلیارد تومان در این استان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به گذشت یک سال از عمر دولت مردمی سیزدهم و خدمات و اقدامات خوب صورت گرفته در این مدت در جهت رفع محرومیت از استان و توجه ویژه به این منطقه، افزود: این پروژه ها در حوزه های احداث شبکه و تامین برق، ترمیم و اصلاح شبکه، روشنایی معابر، احداث نیروگاه خورشیدی، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، توسعه شبکه سایت های نهضت ملی مسکن و همچنین برق رسانی به سه روستای جدید در شهرستان درمیان و بشرویه افتتاح ومورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی با بیان اینکه وسعت زیاد و کویری و صعب العبور بودن برخی مناطق در استان خدمات دهی در حوزه برق را سخت کرده است، گفت: برای اجرای پروژه های یادشده ۵۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۴۷ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۱۵۵ ترانسفورماتور احداث شده است.

دادگر خدمات صورت گرفته در استان بعد از انقلاب را بی سابقه خواند و باقدردانی از تلاش ها و اقدامات صورت گرفته برای بهره مندی تمام مردم شریف خطه پهناور خراسان جنوبی از برق پایدار و باکیفیت بیان کرد: با بهره برداری از ۱۲۷ پروژه هفته دولت، حدود ۱۸ هزار خانوار از ثمرات و نتایج آن برخوردار می شوند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   افتتاح طرح آبرسانی به محلات عشایری نهبندان با حضور استاندار خراسان‌جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها