ظرفیت جامعه هنری خراسان جنوبی نیازمند اراده بلندی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: ظرفیت جامعه هنری خراسان جنوبی مانند ظرفیت معادن زیر خاک مانده و نیازمند اراده بلندی است که این غبار گرفته شده را بزداید.

به گزارش ” پیام خاوران “  علی فرخنده دریادواره شهدای رسانه که در جوار یادمان  شهدای گمنام خیابان پاسداران  اظهارکرد: موکب ماه، امسال اولین بار به همت هنرمندان و اهالی رسانه خراسان جنوبی برپا شد و ما با دوستان هنرمند عهد کردیم این علم برافراشته در راستای ترویج فرهنگ حسینی هر سال برپا بماند.

وی اظهار داشت: ما با این اقدام خواستیم به تعداد کمی که داخل نظام هستند و به طراحان اصلی و پشت صحنه این سیاست غلط اعلام کنیم هنری که شما از آن به عنوان ترویج ابتذال، فساد و فحشا یاد می‌کنید، هنرمند ما در مجموعه مقدس جمهوری اسلامی ایران این جنس هنر که ابزاری برای تامین امیال، هوا و هوس های نظام سلطه است را نمی‌پذیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: جنس هنر از نگاه امام خمینی (ره)، اسلام و انقلاب، هنری است که مبین و مبلغ ارزش‌های اسلام و انقلاب باشد.

وی به فعالیت پنج شب موکب ماه در بوستان شهدای گمنام بیرجند اشاره کرد و افزود: اهالی رسانه و هنرمندان خراسان جنوبی ثابت کردند که ظرفیت استان خراسان جنوبی ظرفیت بسیار غنی است.

در این مراسم جمعی از خانواده ایثارگران و شهدای رسانه خراسان جنوبی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   رشد ۱۲۸ درصدی آثار ارسالی به دومین جشنواره مهر سینمای ایران در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها