می‌توان استان خراسان جنوبی را به‌سرعت به استان بدون بیکار تبدیل کرد

معاون اول رئیس جمهور گفت: می‌توان استان خراسان جنوبی را به‌سرعت به استان بدون بیکار تبدیل کرد، هم امکانات طبیعی هم زیرساخت‌هایی که بعد از انقلاب در این استان اتفاق افتاده، این ظرفیت را ایجاد کرده است.

به گزارش ” پیام خاوران ” محمد مخبر، صبح امروز به منظور شرکت در اجلاسیه فردوس  در بدو ورود به فرودگاه بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کار و جریان جهادی توسط مقام معظم رهبری از این منطقه شروع شد و این یکی از افتخارات خراسان جنوبی است.

وی افزود: می‌توان استان خراسان جنوبی را به‌سرعت به استان بدون بیکار تبدیل کرد، هم امکانات طبیعی هم زیرساخت‌هایی که بعد از انقلاب در این استان اتفاق افتاده، این ظرفیت را ایجاد کرده است.

معاون اول رئیس جمهور  بیان کرد: در خراسان جنوبی ظرفیت اینکه مشکلات استان حل شود، وجود دارد و از قبل برنامه‌ریزی‌های خوبی نیز انجام شده است.

مخبر یادآور شد بیان کرد: استاندار خراسان جنوبی با شدت و حدت این مساله را دنبال می‌کند و امیدواریم سرمایه‌گذاری‌هایی شکل گیرد که بتوان خراسان جنوبی را به استانی برخوردار تبدیل کرد و این اتفاق می‌افتد.

اجلاسیه ملی جهادگران با عنوان جهاد مقدس  همزمان با سالروز حضور مقام معظم رهبری در فردوس پس از زلزله سال ۱۳۴۷ و ارائه خدمات جهادی ایشان به زلزله‌زدگان منطقه، با حضور مسوولان کشوری و لشکری در این شهرستان برگزار می‌شود.

همزمان با برگزاری این اجلاسیه ملی ۶۰۰ نفر از نخبگان جهادی سراسر کشور در این استان حضور یافتند. مخبر برای تصور در این اجلاسیه وارد خراسان جنوبی شد.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   هوای خراسان جنوبی بارانی می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها