استاندار خراسان جنوبی: هزینه در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری است

استاندارخراسان جنوبی با بیان اینکه هرگونه هزینه ای در حوزه آموزش و پرورش، سرمایه‌گذاری است تصریح کرد: تقویت حوزه آموزش و پرورش سبب رشد و ترقی جامعه می شود و همه ما باید در هر جایگاهی برای تقویت آموزش و پرورش تلاش کنیم.

به گزارش پیام خاوران جواد قناعت ا تأکید بر این مطلب در دیدار معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برنامه های سفر وزیر آموزش و پرورش به استان، اظهار داشت: اتفاقات خوبی در این سفر افتاد که از آن جمله جلسه شورای آموزش و پرورش و حضور وزیر در نماز جمعه مرکز استان، سخنرانی قبل از نماز و برگزاری میز خدمت و‌ ملاقات های مردمی بود که تاثیرات بسیار مطلوبی به همراه داشت.

وی ادامه داد: برای اولین‌ بار میز خدمت به صورت فشرده برگزار شد اما با تک تک افراد ملاقات حضوری برگزار و به مطالبات مردم پاسخ داده شد.

استاندار خراسان جنوبیبا تأکید بر این که نگاه ما نسبت به آموزش و پروش، خاص است، گفت: انتظاری که وزارتخانه از آموزش و پرورش خراسان جنوبی دارد، با استان های دیگر فرق می کند.

وی با بیان این که مردم ما، اهل فضیلت و کتاب هستند، اظهار داشت: با وجود پدران علمی که در استان داریم، توقع وزارتخانه از خراسان‌جنوبی را بجا می دانم.

قناعت افزود: وزارت آموزش و پرورش از خراسان جنوبی در حوزه آموزش و پرورش، انتظار تحول، حرکت نو و تولید محتوای جدید دارد که توقع بجایی است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی: استان نیاز به معرفی دارد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها