اراضی ملی در خراسان جنوبی خلع ید شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی از کشف ۲ هزار و ۶۶۲ متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۲۶ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال در شهرستان بیرجند خبر داد. 

به گزارش “پیام خاوران” سرهنگ جواد بخشی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی اخباری مبنی بر اینکه فردی در یکی از روستاهای شهرستان بیرجند به صورت غیر قانونی اقدام به تصرف اراضی کرده دریافت کردند، که بررسی این موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی، در معیت کارشناسان سازمان‌های مربوطه  به محل تصرف اراضی اعزام شدند و پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد، فردی اقدام به تصرف ۲ هزار و ۶۶۲ متر مربع به ارزش ۲۶ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال  کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مأموران نسبت به رفع تصرف اراضی اقدام کردند تصریح کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

بخشی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری و خرید و فروش اراضی فاقد سند توسط افراد سود جو و کلاهبردار سریعا موضوع را از طریق مرکز فوریت‌‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   افزایش سرمایه گذاری در خراسان جنوبی/ ۱۸۹ مجوز صنعتی در استان صادر شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها