اختصاص اعتبارات ویژه برای محورهای مواصلاتی استان 

در دیدار استاندار خراسان جنوبی با وزیر راه و شهرسازی، اعتبارات ویژه ای به محورهای مواصلاتی استان اختصاص یافت.

به گزارش “پیام خاوران” جواد قناعت ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به دیدار خود با وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: این دیدار در راستای پیگیری اعتبارات مورد نیاز محورهای مواصلاتی استان انجام شد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: این دیدار با حضور نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهر سازی استان برگزار شد و نظر موافق وزیر در زمینه اختصاص اعتبارات ویژه به راه‌های استان را به همراه داشت.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی، اقدامات انجام شده توسط مجموعه مديران استان خراسان جنوبی در طرح نهضت ملی مسكن به ویژه موضوع تأمین زمین ویلایی برای اكثر شهرهای استان را قابل تقدیر خواند و بر تکمیل باندهای دوم در دست اجرا و تسریع در روند اجرای پروژه راه آهن استان تأکید کرد.

قناعت بیان کرد: در این جلسه مقرر شد سازمان ملی زمین و مسکن با دستور وزیر راه و شهرسازی مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از محل منابع خود را به صورت علی الحساب برای پرداخت مطالبات پیمانکاران طرح سربیشه -درح – ماهيرود تأمین کند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: بر اساس مصوبات این جلسه، اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی مکلف شد با هماهنگی سازمان ملی زمین و مسکن نسبت به تهاتر زمین‌های مازاد در اختیار با مطالبات پیمانکاران محور بیرجند – نهبندان تا سقف مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان اقدام کند.

وی عنوان کرد: برنامه ریزی برای تسریع در روند اجرای كريدور ريلی شرق كشور نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اختصاص۹۹ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور برای راه‌های خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها