مشکل روشنایی باند فرودگاه طبس رفع می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: مشکل روشنایی باند فرودگاه طبس با پیگیری‌های به عمل آمده از محل  اعتبارات متمم سفر اول رئیس جمهور به استان انجام می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران” محمدرضا طالبی ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان اظهار داشت: هفته پدافند غیرعامل از چهارم تا یازدهم آبان ماه برگزار می‌شود و شعار این هفته نیز در ستاد نکوداشت کشوری پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق شعار هفته پدافند غیرعامل، برنامه‌هایی توسط گروه‌های ۱۱ گانه که در این شورا  نقش آفرین هستند طراحی شده تصریح کرد: در این هفته در قالب رزمایش‌ هایی، آمادگی زیرساخت‌های دستگاه‌های اجرایی مورد سنجش و آزمایش قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: راه‌اندازی ژنراتورهای برق اضطراری در موارد قطعی برق در حوادثی نظیر زلزله، طوفان  و… مورد نیاز است، بنابراین در این زمینه باید آمادگی وجود داشته باشد.

طالبی، به اقدامات صورت گرفته در سطح استان در راستای پدافند غیرعامل اشاره کرد و اظهار داشت: راه‌اندازی آزمایشگاه دامپزشکی یکی از این اقدامات است که ساختمان آن با استفاده از اعتبارات استانی ۹۲ دصد پیشرفت فیزیکی دارد و از محل اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور تکمیل خواهد شد.

به گفته وی؛ مشکل روشنایی باند فرودگاه طبس با پیگیری‌های به عمل آمده از محل  اعتبارات متمم سفر اول رئیس جمهور به استان انجام می‌شود تا امکان پرواز هواپیما در شب  نیز در این فرودگاه فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: در شورای پدافند غیرعامل، چرایی شیوع آنلوآنزای حاد پرندگان که دو سال  گذشته مرغداری‌های استان را تحت الشعاع قرار داد، مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد، پرندگان مهاجر و به علت عدم مراقبت مرغداری‌ها، عامل انتقال بیماری بوده بنابراین برای جلوگیری از تکرار این اتفاق، لازم است گروه‌های نظارتی و آموزشی اداره کل دامپزشکی فعال شوند.

بیشتر بخوانید   لزوم هزینه کرد برای کاهش فقر فرهنگی در جامعه

وی با اشاره به اینکه دشمن از هر ظرفیتی علیه  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد: هک سامانه‌ها با استفاده از توان هکرها یکی از این اقدامات در دستور کار دشمن است پس بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سامانه‌های دستگاه‌های اجرایی ایمن سازی می‌شوند تا در استان دچار هک سایبری نشویم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها