انتخابات داخلی اتاق اصناف مرکز خراسان جنوبی برگزار شد

مدیرکل اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از برگزاری انتخابات داخلی اتاق اصناف  بیرجند و تعیین سمت هیئت رئیسه این اتاق خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” عباس جرجانی صبح امروز در حاشیه برگزاری این انتخابات اظهار داشت: انتخابات داخلی تعیین سمت هیئت رئیسه اتاق اصناف با حضور نماینده استانداری و معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت و رییس اداره اصناف این اداره کل برگزار و علی جعفرپور مقدم به مدت چهارسال به عنوان رئیس اتاق اصناف بیرجند انتخاب شد.

مدیرکل اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: در این انتخابات که با حضور منتخبین اتحادیه‌های صنفی  برگزار شد آقایان علی لیلی و حسن‌رضا نجات به عنوان نایب رئیس اول و دوم  اتاق مشخص شدند.

جرجانی افزود: آقایان سعید قدبا  و سید امیرحسین علوی نیز به عنوان دبیر و خزانه‌دار اتاق اصناف مرکز استان برای مدت چهار سال عهده‌دار این مسئولیت شدند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای موراد ۷ و ۸ آیین نامه اجرایی انتخاب هیئت رئیسه اتاق اصناف، انتخابات الکترونیکی هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان بیرجند با حضور ۳۷ نفر از مجموع ۴۰ نفراز روسای اتحادیه‌های صنفی برگزار و پنج نفر اصلی این دور انتخابات مشخص شدند.

مدیرکل اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوب با بیان اینکه اتاق‌های اصناف در پیشبرد اتحادی‌های صنفی و تعامل سازنده با دولت نقش و جایگاه مهمی دارند افزود انتظار می‌رود تمامی اعضای هیئت رییسه با همدلی و همراهی بیش از پیش در پیشبرد امور اتحادیه‌های خود داشته‌اند در راستای تقویت و ارتقای امور تمام اتحادیه‌ها و جامعه اصناف تلاش کنند. 

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   صابون بیرجندی در راه ثبت ملی شدن

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها