شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی رتبه اول جشنواره شهید رجایی کسب کرد+ عکس

شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در ارزیابی جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱ موفق به کسب رتبه اول در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت شد.

به گزارش ” پیام خاوران ”  درجلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان، با محوریت تجلیل از دستگاههای اجرایی برتر در ارزیابی جشنواره شهید رجایی برای عملکرد سال ۱۴۰۰ که با حضور استاندارخراسان جنوبی برگزار شد، با اهدای تندیس ولوح تقدیر به مهدی دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان به دلیل موفقیت کسب شده تقدیر شد.

در بخشی از لوح تقدیر اهدایی جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی و رئیس جشنواره شهید رجایی استان آمده است: خدمت به مردم شریف استان خراسان جنوبی توفیقی الهی، نعمتی سترگ و میراثی ماندگار است که امام راحل عظیم الشأن(قدس سره) و شهدای والامقام با تجلی ارزش های بزرگ دینی و انقلابی به یادگار نهادند.

 

در ادامه این لوح نیز آمده است: در راستای تحقق سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس جمهور محترم بر اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری با هدف ارتقاء بهره وری، پیشرفت و توسعه استان و بر اساس نتایج بررسی ها و ارزیابی ستاد جشنواره شهید رجایی استان سال ۱۴۰۱ حائز کسب عنوان دستگاه برتر درمجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت شده اید.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ضمن تبریک این موفقیت به خانواده بزرگ صنعت برق، این درخشش ارزشمند را نتیجه تلاش و کوشش همکاران ستاد و شهرستان ها دانست و اظهار داشت: با همت بلند کارکنان صنعت برق استان این شرکت موفق به کسب عنوان اول در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت شد.

مهدی دادگر اشاره کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و ارائه مناسب مستندات در محورهای ارزیابی هم در شاخص های عمومی و هم اختصاصی این شرکت موفق شده به صورت متوالی در جشنواره شهید رجایی در چند سال اخیر رتبه اول  را کسب نماید که امید است این تلاش ها به ارائه خدمات مطلوب تر و جلب رضایت مشترکین و خداوند متعال منتهی گردد.

بیشتر بخوانید   انرژی‌های تجدیدپذیر خورشیدی و بادی محور توسعه خراسان جنوبی

 

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها