فرمانده انتظامی خراسان جنوبی: ۴۶ درصد از مجرمان بیکار هستند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۴۶ درصد از دستگیر شدگان و مجرمان در استان بیکار بوده‌اند گفت: امروز موضوعات اقتصادی حرف اول را می‌زند و باید همه تلاش کنیم تا دغدغه‌ها و مشکلات اقتصادی مردم کمتر شود.

به گزارش “پیام خاوران“، سردار ناصر فرشید صبح امروز در دیدار مدیران اقتصادی استان، اظهار داشت: با فعالیت ۸ پلیس تخصصی و رده‌های پشتیبانی در حال ارائه خدمت به مردم هستیم و خدا را برای توفیق خدمتگزاری به مردم و جلب اعتماد آنها شاکر هستیم.

وی با بیان اینکه روزانه ۶۶۰ تماس مردمی فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ را عملیاتی می‌کنیم، افزود: این نشان از اعتماد مردم به پلیس است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز مسائل اقتصادی حرف اول را می‌زند عنوان کرد: باید همه دست به دست هم بدهیم تا دغدغه‌ها و مشکلات اقتصادی مردم کمتر شود.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه از مجموع جرائم  ۴۶ درصد دستگیر شدگان در استان خراسان جنوبی افراد بیکار بوده‌اند، تصریح کرد: ما جان خود را کف دست گرفته‌ایم و برای حفظ آرامش و امنیت مردم کوتاه نخواهیم آمد.

فرشید با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در زمینه نیروی انتظامی اظهار داشت: اگر پلیس تضعیف شود، یعنی مردم در مقابل خلافکاران خلع سلاح شده‌اند.

وی به آمار یک سال گذشته تصادفات استان اشاره کرد و افزود: در یک سال گذشته ۱۳ هزار و ۶۰۰ تصادف خسارتی، فوتی و جرحی در استان رخ داده است.

به گفته وی در این تصادفات ۳۱ نفر در شهرهای استان و ۲۷۱ نفر در جاده‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

وحدت لازمه پیشرفت و توسعه است

مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی نیز در این دیدار که به مناسبت هفته فراجا برگزار شد، با تبریک هفته فراجا، اظهار داشت: نیروهای انتظامی در همه شئونات زندگی مردم اعم از برقراری امنیت، رشد و توسعه اقتصادی و در رسیدگی به امور جاری مردم اثرگذار هستند.

بیشتر بخوانید   استاندار از کارگاه تولیدی حمایتی دستان پرتوان در بیرجند بازدید کرد

ذاکریان  با بیان اینکه در حوادث اخیر به نیروهای انتظامی ظلم شد، گفت: جان برکفان همیشه در صحنه نیروی انتظامی، مظلومان امنیت و آرامش جامعه هستند که قدردان زحمات آنها هستیم.

وی عنوان کرد: بدون امنیت، زندگی و آرامش مردم به مخاطره می‌افتد از این رو تقویت و حمایت  از کارکنان خدوم انتظامی موجب ارتقای امنیت و آرامش است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی همچنین با تبریک هفته وحدت عنوان کرد: حفظ وحدت، نیاز اساسی کشور در برهه حساس کنونی است.

وی با تاکید بر اینکه وحدت لازمه پیشرفت و توسعه است، گفت: جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی بدون حفظ آرامش، امنیت و وحدت در کشور محقق نمی‌شود.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها