شرکت گاز خراسان جنوبی دستگاه برتر استانی شد

شرکت گاز استان خراسان جنوبی در هفدهمین جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر در اجرای مصوبات سفرهای استانی ریاست محترم جمهوری معرفی شد.

به گزارش “پیام خاوران“، هفدهمین جشنواره شهید رجایی با حضور استاندار خراسان جنوبی و مسئولان استانی در شهرستان بیرجند برگزار شد.

در این جشنواره با اهدای لوحی از رحمان محمودی، سرپرست شرکت گاز خراسان جنوبی به عنوان مدیر برتر استان تجلیل شد.

در بخشی از متن این لوح آمده است: در راستای تحقق سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و تاکیدات رئیس جمهور محترم بر اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری با هدف ارتقاء بهره وری، پیشرفت و توسعه استان و بر اساس نتایج بررسی ها و ارزیابی ستاد جشنواره شهید رجایی استان سال ۱۴۰۱ حائز کسب عنوان «دستگاه برتر» در اجرای مصوبات سفرهای استانی ریاست محترم جمهوری شده اید.

از زحمات و تلاش های ارزنده جنابعالی و تمام مدیران و کارکنان خدوم آن مجموعه برای ارتقای کارآمدی دولت مردمی، رضایت مردم و اعتلای استان قدردانی به عمل می آید.

گفتنی است جشنواره شهید رجایی به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت ایران، همچنین نهادینه ‌کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی هر سال و در سطوح ملی، دستگاهی و استانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   درس‌های غدیر باید به صورت عملی در جامعه پیاده‌سازی شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها