بانک‌ها برای جذب تسهیلات در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران تلاش کنند

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه بانک های استان باید از تمام ظرفیت های موجود برای جذب تسهیلات در راستای حمایت از سرمایه گذاران استفاده کنند گفت: هر اقدامی که حتی یک ریال به سرمایه استان اضافه کند، ارزش پیگیری دارد.

به گزارش “پیام خاوران”، جواد قناعت ظهر امروز در دیدار مدیر امور شعب بانک صادرات استان خاطرنشان کرد:  تمام تلاش ما بر این است که استان از محرومیت و مظلومیت خارج شود، لذا هر اقدامی که حتی یک ریال به سرمایه استان اضافه کند، ارزش پیگیری دارد.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: انتظار ما از مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها هم این است که با ایجاد پل های ارتباطی با مرکز، به جذب اعتبار از محل منابع ملی و نیز اعتبارات در اختیار وزارتخانه ها اهتمام ورزند.

به گفته وی؛ اهل ریسک بودن، نترسیدن، استفاده از تجربیات موفق دیگران و جدی بودن در امور، باید از ویژگی های مدیران باشد.

استاندار خراسان جنوبی به نقش بانک ها در حمایت از سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: بانک های استان باید از تمام ظرفیت های موجود برای جذب تسهیلات در راستای حمایت از سرمایه گذاران استفاده کنند.

قناعت متذکر شد: این تکلیف به عهده مدیران دستگاه های اجرایی نیز می باشد که با کمک نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، بانک را در جذب تسهیلات همراهی کنند.

وی تأکید کرد: جذب اعتبارات و تسهیلات، باعث گردش مالی شده و اشتغالزایی به همراه دارد لذا نباید مورد غفلت واقع شود. این که کار یک سرمایه گذار به واسطه کمبود منابع و نیاز به تسهیلات معطل بماند، اصلاً قابل قبول نیست.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اهمیت موضوع از آمادگی خود برای پیگیری مسئله جذب تسهیلات و منابع در مرکز گفت و متذکر شد: قطعاً اگر از هر فرصتی برای جذب منابع در راستای حمایت از سرمایه گذاران استفاده نکنیم، از بقیه عقب می مانیم و این اصلاً به نفع استان نیست.

بیشتر بخوانید   وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در استان خراسان جنوبی تشریح شد

قناعت تأکید کرد: نگاه های مدیران باید بلند باشد تا کارها به پیشرفت و تعالی استان منتج شود.

مدیر امور شعب بانک صادرات استان نیز در این جلسه، اقدامات این بانک در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران را تشریح کرد.

عاملی نیا تأکید کرد: ما در مجموعه بانک صادرات بر این باوریم که هر واحد تولیدی در هر گوشه خراسان جنوبی که فعال شود، کمک به کل استان است و همه از نتایج آن بهره مند می شوند.

وی با اشاره به واحدهای صنعتی بزرگ استان، اظهار داشت: کارهای ما  اگر به راه اندازی چند واحد بزرگ همچون کویر تایر و … منجر شود، قطعاً به اشتغالزایی و کاهش آمار بیکاران استان کمک کرده‌ایم.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها