گازرسانی به۱۱شهرو۸۰۰ روستای استان سیستان وبلوچستان توسط شرکت گازخراسان جنوبی

سرپرست شرکت گازاستان خراسان جنوبی از آمادگی کامل این شرکت برای تسریع در گازرسانی به شهرستان های استان سیستان وبلوچستان خبر داد وگفت۱۱ شهر و ۸۰۰ روستای استان سیستان و بلوچستان توسط شرکت گاز خراسان جنوبی گازرسانی می شود.

به گزارش پایگاه خبری ” پیام خاوران “، رحمان محمودی در جلسه هماهنگی با شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شرکت گاز استان خراسان جنوبی با توجه به کسب موفقیت های کم نظیر طی سالیان اخیر در سطح کشور و کسب رتبه های برتر در زمینه های اجرای شبکه و گازرسانی به شهرها و روستاها آمادگی کامل دارد تا برای تسریع در گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان همکاری لازم را ارائه دهد.

سرپرست شرکت گاز استان خراسان جنوبی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تیم اجرایی شرکت گاز خراسان جنوبی آمادگی دارد تا با اجرای ۴ هزار و ۷۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، ۱۱ شهر و ۸۰۰ روستای سیستان و بلوچستان را به شبکه گاز طبیعی متصل نماید.

محمدرضا میرشکاری مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان گفت: در تمامی مراحل انجام پروژه، آماده‌ هرگونه کمک و همکاری در جهت رفع مشکلات احتمالی وتعامل با سایردستگاه های دخیل در این امر می باشیم.

در جلسه مذکور که با حضور مدیران شرکت گاز خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان برگزار و همچنین مدارک و مستندات و دستورالعمل ها و شیوه نامه های تحویل و تحول ، نقشه ها، امکان سنجی های تهیه شده از طرف شرکت گاز استان سیستان بلوچستان به شرکت گاز استان خراسان جنوبی ارائه شد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   گازرسانی به بیش از ۲۰۰ روستا و ۴ شهر خراسان جنوبی در سال جاری

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها