نوزدهمین همایش بین المللی “تلسی” در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود/ ارسال ۵۱۲ مقاله به دبیرخانه همایش

دبیر علمی همایش بین المللی تلسی از برگزاری نوزدهمین همایش بین المللی تلسی ۱۸ تا ۲۰ آبان در دانشگاه بیرجند خبر داد و گفت: ۵۱۲ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

به گزارش “پیام خاوران“، حسن نویدی‌نیا ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: نوزدهمین همایش بین المللی تلسی ۱۸ تا ۲۰ ابان ماه در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود.

دبیر علمی همایش بین المللی تلسی افزود: ۵۱۲ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که ۳۶۵ مقاله پذیرش شده است.

نویدی‌نیا  با بیان اینکه در این همایش ۱۵۷ اساتید مطرح کشوری و بین المللی به صورت حضوری و غیرحضوری مشارکت دارند افزود: مهمانان خارجی از کشورهای همچون کانادا، اسپانیا، رومانی هستند و سخنران کلیدی از کشورهای ژاپن و هنگ کنگ خواهیم داشت.

  چاپ  مقالات همایش در مجلات تخصصی زبان
 

دبیر علمی همایش بین المللی تلسی با بیان اینکه مقالات همایش در مجلات تخصصی زبان چاپ می‌شود ادامه داد: از اساتید برتر و از یک نفر با تحصیلات تکمیلی و پژوهشی تقدیر به عمل می‌آید.

نویدی‌نیا  یادآور شد:  در حاشیه این همایش  شعبه انجمن استان و دانشگاه بیرجند افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه دکتر حسین نساجی استاد مطرح جهان در دانشگاه ویکتوریا از مهمان ویژه این همایش خواهد بود افزود: هجدهمین همایش با همکاری دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی سال گذشته به صورت مشترک برگزار شد.

دبیر علمی همایش بین المللی تلسی بیان کرد: همایش تلسی به صورت سالانه برگزار می‌شود و یک همایش بزرگ در سطح کشور از نظر تعداد است.

نویدی‌‌نیا ادامه داد: برای گسترش و توسعه رشته زبان با محققان خارج کشور در حوزه تدریس مباحث زبانی به اشتراک گذاشته می‌شود.

 همایش تلسی از جشنواره‌های معتبر دنیاست
 

دبیر اجرایی همایش بین المللی تلسی نیز با بیان اینکه تلسی همایش معتبر و مطرح دنیا است افزود: رقابت زیادی بین ۴ دانشگاه برتر کشور برای میزبانی این همایش بود که دانشگاه بیرجند موفق به اخذ میزبانی و عبور از فیلترهای همایش شد.

بیشتر بخوانید   توسعه نهبندان بدون توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای امکان پذیر نیست

فاطمه چهکندی با اشاره به اینکه اول تیرماه دبیرخانه همایش را تاسیس کردیم ادامه داد: دستگاه‌های مختلف همچون میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی و پارک علم و فناوری در این همایش با ما همکاری دارند.

وی هدف از این همایش را علاوه بر آموزش زبان انگلیسی به صورت اصولی و اساسی، شناسایی شهر بیرجند و دانشگاه بیرجند در سطح بین المللی دانست.

دبیر اجرایی همایش بین المللی تلسی عنوان کرد: با همکاری میراث فرهنگی تور بیرجند گردی و نمایشگاه صنایع دستی برگزار می‌شود.

چهکندی با بیان اینکه با مساعدت جهاد کشاورزی عکس‌های جشنواره زرشک برای مهمانان به نمایش گذاشته می‌شود گفت: معرفی جاذبه‌های گردشکری استان به زبان انگلیسی از دیگر برنامه‌های جانبی همایش است.

انتهای پیام/ ۱۰۷

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها