سرپرست تیم بازرسی شرکت توانیر:شرکت های توزیع برق کشور مورد پایش و ارزیابی قرار می گیرند

سرپرست تیم بازرسی شرکت توانیر با بیان اینکه دریک برنامه مشخص تمام شرکت های توزیع برق کشور مورد پایش و ارزیابی قرار می گیرند گفت: بازرسان حاضر در تیم ارزیابی از مدیران حاذق و با تجربه صنعت برق هستند

به گزارش” پیام خاوران “ ، ابراهيم خوش چهره ظهر در نشست با مديرعامل و اعضاي شوراي معاونان شركت توزيع نيروي برق استان خراسان جنوبی اظهار داشت: انتطباق عملکرد شرکت های توزیع با آیین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی از اهداف مهم بازرسی های دوره ای است.

وی گفت: در راستاي سياستگذاري هاي شركت توانير و پايش شركت ها در زمينه اجرايي كردن دستورالعمل ها و آيين نامه هاي مصوب وزارت نيرو و شرکت توانیر بازرسي هاي دوره اي انجام مي شود و گزارش عملکرد شرکت های توزیع از طریق دفتر بازرسی توانیر به مديرعامل اعلام مي شود.

سرپرست تیم بازرسی شرکت توانیر افزود: بازرسان حاضر در تیم ارزیابی از مدیران حاذق و با تجربه صنعت برق هستند که طی یک برنامه مشخص کلیه شرکت های توزیع برق کشور را مورد پایش و ارزیابی قرار می دهند.

خوش چهره همچنین به رفع ابهامات و مشکلات موجود در فرآیندها به عنوان یکی از اهداف مهم بازرسی ها اشاره کرد و افزود: در طول این برنامه ها ضمن شناسایی و تشخیص ایرادات احتمالی موجود، علاوه بررفع ابهامات و مشکلات، همسان سازی در اجرای فرآیندها نیز اتفاق خواهد افتاد.

*تاثیر بالای بازرسی ها در سلامت اداری

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان خراسان جنوبی نیز در اين جلسه ضمن اشاره به تاثیر بالای بازرسی ها در سلامت اداری و شناسایی نقاط قوت و ضعف و روند عملکرد فعالیت ها، اظهار داشت: اعلام نكات كليدي از سوي بازرسين بسيار موثر بوده و آنها با نگاهي خارج از مجموعه و با مقياس دقيق تر راهكارهاي بهتري براي ادامه فعاليت ها ارائه مي دهند.

بیشتر بخوانید   پرداخت یک میلیارد تومانی تخفیف مصرف برق در بخش صنایع و کشاورزی خراسان جنوبی

مهدی دادگر با معرفی شرکت توزیع نیروی برق استان به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در ارائه خدمات به مشترکان بیان داشت: اجرای قوانین برای کلیه همکاران در اولویت اصلی است و همكاران همگام با فعاليت هاي كاري، فعاليت هاي نوآورانه و خلاقانه را در راستاي ارائه خدمات بهتر به مشتركان با رعايت قوانين وضوابط انجام می دهند.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان خراسان جنوبی تعداد مشترکان استان را بالغ بر ۴۰۰ هزار مشترک عنوان کرد و بیان داشت: ۶۰درصد مشترکان، شهری و حدود ۴۰ درصد نیز روستایی هستند .

وی افزود: پراکندگی روستاها در استان باعث نشده تا در خدمت رسانی به مشترکان کوتاهی شود بطوری که با احداث بالغ بر ۱۹ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و همچنین نصب بالغ بر ۱۰ هزار دستگاه ترانس و با تلاش شبانه روزی همکاران در این صنعت بخصوص حوزه توزیع توانستیم خدمات مطلوبی به مشترکان در سطح استان ارائه دهیم.

دادگر همچنین عنوان کرد: ۱۶۴۰ روستا در استان از نعمت برق برخوردارند و ۹۹٫۹ درصد جمعیت روستایی استان نیز زیر پوشش خدمات برق قرار گرفته اند.

وی به شاخص کاهش تلفات به عنوان یک شاخص مهم در حوزه صنعت برق اشاره و بیان داشت: با تلاش همکاران و پیگیری های انجام شده در راستای تجهیز امکانات از قبیل اتوماسیون شبکه های توزیع، تجهیز کلیه شهرستانهای استان به خط گرم فرمان از راه دور و نزدیک، احداث شبکه فیبر نوری و سایر اقدامات برنامه ریزی شده، این شرکت توانست تلفات خود را در پایان سال ۱۴۰۰ به عدد ۶٫۷۹ برساند که در مقایسه با میانگین شاخص کشوری در جایگاه مطلوبی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید   بهره برداری و کلنگ زنی ۱۰۲ پروژه هفته دولت در زیرکوه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان به ظرفیت بالای استان در حوزه انرژی های تجدید پذیر اشاره و اظهار داشت: با معرفی و برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته، سرمایه گذاری در حوزه انرژی های تجدید پذیر استان نیز برآیند مطلوبی داشته بطوری که بالغ بر ۵۵۲ نیروگاه مقیاس بزرگ و کوچک با ظرفیت ۲۴٫۵ مگاوات در سطح استان احداث و به شبکه برق استان متصل می باشند.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از حضورهیات بازرسی شرکت توانیر در استان خراسان جنوبی، گفت: امیدواریم تا با استفاده از راهنمایی و مشاوره هیات محترم بازرسی با پیشبرد و ارتقاء عملکرد شرکت، خدمات مطلوب تر و شایسته تری به مشترکان استان ارائه نماییم.

شایان ذکر است برنامه هیات بازرسی شرکت توانیر از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان طی دو روز انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/۲۵۰

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها