پیام مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی در پی حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی شهادت تعدادی از هموطنان کشورمان را در حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی تسلیت گفت واین اقدام ننگین وشرم آور را محکوم کرد.

به گزارش ” پیام خاوران “ به  نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، متن پیام مهدی دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در حالی‌که کشور عزیزمان بیش از پیش به امید، وحدت و همدلی نیاز دارد، استکبار جنایتکار جهانی و مزدوران فریب خورده آن‌ها در اقدامی کور و ناجوانمردانه اقدام به ترور شقاوت آمیز و به شهادت رساندن تعدادی از هموطنان مظلوم و عزیزمان کردند.

عملیات تروریستی حمله به زائران و نمازگزاران در حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ ثابت کرد دشمنان کشور و ملت از هیچ اقدام غیرانسانی و وحشیانه‌ای برای آسیب‌رساندن به مردم مظلوم ایران فروگذار نمی‌کنند.

مسلما هدف قراردادن نمازگزاران بی‌دفاع و غیرمسلح پیامی جز ضعف، زبونی و بدخواهی حداکثری دشمنان برای ملت شجاع ایران ندارد.

اینجانب شهادت تعدادی از هموطنان به خون غلطیده در این اقدام تروریستی را به امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، همه مردم ایران و به‌خصوص مردم شریف و مومن شیراز تسلیت عرض می‌کنم وبرای مجروحان این حادثه سلامتی وشفای عاجل مسالت دارم.

به فضل الهی دست خداوند عزیز ذوانتقام از آستین ملت سربلند ایران بیرون خواهد آمد و انتقام دردناکی از تبهکاران بین‌المللی خواهد گرفت.

ان شاءالله

انتهای پیام/۲۵۰

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مرز از محورهای اقتصادی و توسعه خراسان جنوبی است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها