سارق قطعات خودرو در بیرجند دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: مأموران انتظامی این شهرستان یک نفر سارق محتویات و قطعات خودرو را دستگیر و ۷ فقره سرقت را کشف کردند. 

به گزارش “پیام خاوران“، سرهنگ احمدرضا کارگر صبح امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور كار پلیس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را در این زمینه شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عمليات غافلگيرانه وی را در مخفیگاهش دستگير کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بيان کرد: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد اما با روبه رو شدن شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۷ فقره سرقت نیز اعتراف كرد.

کارگر با بیان اینکه متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد تصریح کرد: شهروندان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت مجهز کنند و همچنین از پارک کردن وسایل نقلیه در نقاط تاريک و خلوت خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بانک‌ها برای احداث ۱۰ هزار مسکن محرومان در خراسان جنوبی همکاری کنند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها