پیام مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی به مناسبت روز مبارزه با استکبار جهانی

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی در پیامی فرا رسیدن یوم الله  ۱۳ آبان ماه روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی را تبریک گفت.

به گزارش ” پیام خاوران ” به  نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق خراسان جنوبی، متن پیام مهندس دادگر به این شرح است:

بسمه تعالی

مقام معظم رهبری: سیزده آبان یعنی مقابله با زورگویی، دسیسه و استکبار. ملت ما اولین ملتی بود که ثابت کرد آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

در تقویم جمهوری اسلامی ایران ۱۳ آبان ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است که موجب درهمشکستن قدرت پوشالی استکبار جهانی گردید و به همه دنیا ثابت کرد که ملت غیور ایران زیر بار ظلم و توطئه زورگویان نخواهد رفت.

ملت بزرگ و همیشه درصحنه ایران هرگز حوادث سیزده آبان که یادآور تبعید ظالمانه امام راحل عظیم‌الشأن ، پرپرشدن لاله‌های دانش‌آموز در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان را فراموش نخواهند کرد و شعار مرگ بر آمریکا و فریاد مبارزه با ظلم و استکبار آنها بیش از پیش بلند خواهد بود.

در دورانی که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از هیچ وسیله ای مانند دروغ گویی رسانه ای، ترور و آشوب برای از بین بردن نظام اسلامی ایران دریغ نمیکنند همه ما موظفیم که با حضور شکوهمند خود در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به خصوص در راس آنها آمریکا جنایتکار بزنیم.

اینجانب به نوبه خود یوم الله ۱۳ آبان ماه را به حماسه سازان این روز و مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی،  به خصوص خانواده بزرگ صنعت برق استان تبریک گفته و امیدوارم آینده سازان کشور همیشه در همه عرصه های ملی و بین المللی موفق و مایه سربلندی باشند.

بیشتر بخوانید   اعزام۷۰۰ جهادگر برای فعالیت‌های عمرانی و خدماتی عازم به نهبندان

 

مهدی دادگر

                  رئیس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها