مجوز فروشگاهی برای عرضه‌کنندگان صنایع‌‌دستی شهرستان بیرجند صادر می‌شود

رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیرجند از صدور مجوز فروشگاهی برای عرضه‌کنندگان صنایع‌‌دستی این شهرستان خبر داد.

به گزارش  “پیام خاوران“، محمدعلی جنتی‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ابلاغ بخشنامه صدور مجوز فروشگاهی برای عرضه‌کنندگان صنایع‌دستی ایرانی، فروشگاه‌های صنایع‌دستی شهرستان بیرجند، مورد پایش قرار می‌گیرند.

رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیرجند افزود: بر اساس مصوبه هیئت دولت، تمامی فروشگاه‌های عرضه‌کننده صنایع‌دستی ایرانی، پس از بررسی و نظارت بر نحوه فعالیت، توسط کارشناسان صنایع‌دستی، مجوز فعالیت فروشگاهی دریافت می‌کنند.

جنتی‌فر ادامه داد: در همین راستا، تعدادی از فروشگاه‌ها و محل‌های عرضه محصولات صنایع‌دستی شهرستان، مورد پایش قرار گرفتند.

وی افزود: مجوز فعالیت فروشگاه‌های عرضه صنایع‌دستی به صورت رایگان اعطا می‌شود و بر اساس مصوبه هیئت دولت از این به بعد جایگزین پروانه کسب صنفی خواهد بود و تمامی کسبه و صنعتگرانی که تصمیم بر فعالیت در رسته صنایع‌دستی دارند، باید مجوز خود را از طریق اداراه‌های میراث‌فرهنگی پیگیری کنند.

رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیرجند گفت: پیگیری‌های لازم برای هماهنگی با اتاق اصناف و پلیس اماکن شهرستان بیرجند، برای نظارت هرچه بهتر بر فعالیت فروشگاه‌های ذکر شده، در دستور کار است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۱۵ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند زیرکوه توزیع می شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها