حمایت از تولید فیلم مستند در خراسان جنوبی

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از حمایت فیلم سازان به ویژه مستند سازان استان خبر داد.

به گزارش پیام خاوران“، سید علی زمزم از حمایت فیلم سازان به ویژه مستند سازان خراسان جنوبی خبر داد و افزود: در پی تفاهم ایجاد شده با سازمان سینمایی از ۲ الی ۳ فیلم حرفه ای مستند معرفی شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی حمایت می شود.

وی ادامه داد: هنرمندان و سینما گران علاقه مند که سابقه حداقل تولید یک فیلم مستند قابل قبول در شورای فنی مرکز را دارند، می توانند به سایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، به آدرس defc.ir مراجعه و  شیوه نامه حمایتی را دریافت کنند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: هنرمندان می توانند مراحل ثبت نام را از طریق سامانه خدمات ثبت طرح و تولید مرکز، به آدرس defc.ir/dashboard تکمیل کنند.

زمزم اظهار داشت: شرکت کنندگان بعد از ثبت نام باید طرح مورد نظر را به صورت پرینت شده و درخواست حمایت به این اداره کل را به صورت حضوری یا ارسال از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها نیز تحویل دهند.

وی تاکید کرد: فقط هنرمندانی در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی حمایت خواهند شد که از طریق این اداره کل طرح شان تایید و ارسال شود.

انتهای پیام /۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تصمیم جدی دولت در حوزه تایر/ برخورد قاطع با متخلفان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها