جشنواره “میهن سربلند من” برگزار می‌شود

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: مهلت ارسال آثار در اولین جشنواره ملی “میهن سربلند من” که به همت سازمان تأمین اجتماعی برگزار می‌شود تا ۲۶ آذر ادامه دارد.

به گزارش “پیام خاوران“، حسین فراتی مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: اولین جشنوراه “میهن سربلند من” از سوی معاونت فرهنگی و امور استان‌ها و کمیته مدیریت بحران و پدافندغیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و موسسه عالی پژوهش برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و اهمیت پرداختن به موضوع پدافند غیرعامل، جشنواره علمی، فرهنگی و هنری را با عنوان میهن سربلند من به منظور شناسایی و تجلیل از هنرمندان و پژوهشگران خانواده بزرگ تأمین اجتماعی در این عرصه برگزار می کند.

فراتی بیان کرد: محور‌های تعیین‌شده در این جشنواره در دو بخش فرهنگی – هنری و علمی‌- پژوهشی و مهلت ارسال آثار در این جشنواره تا ۲۶ آذر است.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: در بخش فرهنگی هنری، محور‌ها شامل میهن سربلند من ایران، پدافند غیرعامل در سازمان تأمین اجتماعی، همبستگی اجتماعی، امنیت ملی و تأمین اجتماعی و موضوع آزاد تعیین شده و در بخش علمی پژوهشی نیز پنج عنوان با مضامین پدافند غیرعامل در زیرساخت‌های تأمین اجتماعی، پدافند سایبری در سازمان تأمین اجتماعی، پدافند فرهنگی در سازمان تأمین اجتماعی، پدافند مردم محور در سازمان تأمین اجتماعی و پدافند اقتصادی در سازمان تأمین اجتماعی در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: علاقه‌مندان، پژوهشگران و صاحبان قلم می‌توانند آثار و مقالات خود را از طریق پست الکترونیک دبیرخانه جشنواره به نشانی mihaneman@ssor.ir و یا از طریق شبکه اجتماعی روبیکابه نشانی http://rubika.ir/mihaneman۱ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

فراتی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در صورت پذیرش مقالات می‌توانند از مزایای گواهینامه پذیرش، چاپ مقاله در مجموعه مقالات و در فصلنامه تأمین اجتماعی بهره‌مند شوند و همچنین به ۳ نفر از برگزیدگان از سوی کمیته داوران جوایزی نیز اعطا می‌شود.

بیشتر بخوانید   فرمانده انتظامی خراسان جنوبی: نظم و انضباط اساس اقدامات نیروهای مسلح است

علاقه‌مندان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۵۳۲۴۵ (۰۲۱) داخلی ۴۰۶ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها