کارگاه طراحی پوستر “سرافراز ایران” دوم آذر در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه طراحی پوستر “سرافراز ایران” در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” مجید کریمیان در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار داشت: گرافیست و طراحی پوستر یکی از ابزارهای مهم هنری جهت مقابله با جنگ رسانه ای و تبلیغاتی دشمنان محسوب می شود.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری کارگاه طراحی پوستر و اکران شهری «سرافراز ایران» در استان گفت: این کارگاه به منظور ادای دین هنرمندان گرافیست خراسان جنوبی به ایران اسلامی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در این کارگاه موضوعاتی از جمله ایران مقتدر در نظم جهانی، راهبرد رسانه های غربی و عربی در مواجهه با ایران قوی، امیدملی با افتخارات ایرانی و غیرتی ایرانی-راه سلیمانی مدنظر است.

کریمیان در زمینه زمان برگزاری کارگاه طراحی پوستر «سرافراز ایران» عنوان داشت: این کارگاه دوم تا چهارم آذرماه ویژه هنرمندان خراسان جنوبی با حضور استاد «احسان جعفرپیشه» در خراسان جنوبی به همت حوزه هنری برگزار خواهد شد.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی در پایان گفت: استاد «احسان جعفرپیشه» در در رشته های گرافیک، عکاسی و طراحی فعالیت می کنند و تاکنون توانسته اند برگزیده و حائز رتبه در جشنواره هایی همچون جشنواره مردمی فیلم عمار، جشنواره کتاب آرایی دینی، جشنواره باغ بسم الله، سوگواره پوستر عاشورایی، سوگواره ملی نوای کربلا، جشنواره بین المللی رسانه ای نور و سوگواره پوستر سرو سرخ شوند.

انتهای پیام/ ۲۵۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی1261پروژه گازرسانی درخراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها