گازرسانی به منازل روستای “خاکک” شهرستان سربیشه به زودی انجام می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: با پیگیری انجام شده، گازکشی به منازل روستای خاکک سربیشه به زودی انجام می‌شود. 

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمدرضا طالبی صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور فرماندار سربیشه، بخشدار درح، مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری، مدیرعامل شرکت گاز، معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) و نمایندگان تشکل‌های مردمی و گروه‌های جهادی برای بررسی مشکل گازکشی به منازل روستای خاکک برگزار شد، اظهار داشت: در دیدار استاندار با نمایندگان تشکل‌های مردمی این موضوع مطرح و استاندار دستور رسیدگی به آن را صادر کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بعد از دستور استاندار در این زمینه، این جلسه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوط و نمایندگان تشکل‌های مردمی و گروه‌های جهادی برای بررسی این موضوع از ابعاد مختلف برگزار شده افزود: با توجه به اینکه شرکت گاز، علمک‌ها را نصب کرده عملاً به وظیفه خود در این باره عمل کرده است.

به گفته وی؛ آن دسته از اهالی این روستا که از توانایی مالی برای پرداخت هزینه‌های گازکشی به منازل خود برخوردار نیستند در صورتی که تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی هستند از طریق این دو مجموعه به آنها کمک خواهد شد.

طالبی تصریح کرد: بقیه اهالی روستا هم که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند از طریق ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت در این زمینه کمک خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در این جلسه مقرر شد روز شنبه آینده جلسه‌ای در فرمانداری سربیشه برای بررسی بیشتر این موضوع برگزار شود و فرماندار به همراه مدیران مربوط با حضور در روستای خاکک پیگیری لازم را در این زمینه از نزدیک انجام دهند تا به زودی شاهد گازکشی منازل اهالی این روستا باشیم.

بیشتر بخوانید   ۵۰ درصد جمعیت خراسان جنوبی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند/حذف دفترچه‌های درمان از اول اسفندماه

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها