“علی سنگکی” به سمت دبیر سازمان لیگ فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور منصوب شد

رئیس فدراسیون و دبیر ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی کشور در حکمی علی سنگکی را به سمت دبیر سازمان لیگ فدراسیون ورزش‌های زورحانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور منصوب کرد.

به گزارش “پیام خاوران” مهرعلی باران چشمه رئیس فدراسیون و دبیر ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی کشور در حکمی “علی سنگکی” را به سمت دبیر سازمان لیگ فدراسیون ورزش‌های زورحانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور منصوب کرد.

در حکم علی سنگکی آمده است: با توجه به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی در رشته ورزشی زورخانه‌ای به موجب این حکم به عنوان دبیر سازمان لیگ فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود کشور، در راستای اهداف و برنامه‌های این فدراسیون برای توسعه ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با تدوین برنامه‌های هدفمند اقدامات بایسته‌ای را به عمل آورید.

علی سنگکی  فرزند خراسان جنوبی و شهر بیرجند است و مسئولیت‌های رئیس انجمن ورزش‌های پهلوانی کارگری کشور، رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای شهرستان بیرجند، مرشد، مربی و داور ورزش‌های پهلوانی و زورخانه، مشاور فدراسیون ورزش کارگری کشور و مربی بین المللی ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   افزایش دو برابری تصادفات در ایام نوروز/ جاده‌های که شادی عید را به عزا تبدیل می‌کنند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها