هر حرکتی که دشمن را عصبانی کند، عمل صالح است

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: هر عمل و کاری که سبب عصبانیت دشمن شود، عمل صالح است بنابراین ساخت موشک‌ها توسط سپاه و پیشرفت‌های علمی از مصادیق عمل صالح هستند.

به گزارش “پیام خاوران” ، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیون مدرسه علمیه رضویه بیرجند اظهار داشت: هر عمل و حرکتی که انجام دهیم و سبب عصبانیت دشمن شود، عمل صالح است بنابراین ساخت موشک توسط سپاه و پیشرفت‌های علمی از جمله اعمال صالح هستند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور افزود: اگر در اغتشاشات اخیر بعضی از بچه‌های این کشور حضور داشتند به دلیل این است که آموزش و پرورش و روحانیون به وظیفه خود به خوبی عمل نکردند.

وی با تأکید بر برپایی نماز جماعت در مدارس توسط روحانیون تصریح کرد: باید محوریت همه برنامه‌ها با قرآن باشد تا با درک لذت انس با قرآن، نکات بسیار آن را دریابیم.

قرائتی با اشاره به ضرورت برگزاری مجالس تفسیر قرآن، خطاب به روحانیون حاضر در این جلسه افزود: تفسیر قرآن باید طوری باشد که عوام و خواص بتوانند آن را بفهمند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: باید از هم اکنون خود را برای برگزاری مجالس تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان در مساجد آماده کنید تا با انجام این کار سبب ایجاد نهضت تفسیر قرآن شوید.

وی با بیان اینکه باید هر روز حرف جدیدی برای گفتن داشته باشیم متذکر شد: سنت‌های الهی تغییر ناپذیر، قطعی و استثناء ناپذیرند.

قرائتی گفت: بر اساس آیات قرآن فقط ساعتی که در آن نماز جمعه برگزار می‌شود، انجام کارها تعطیل است و به غیر از آن همیشه باید در حال تلاش و فعالیت باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   معرفی هویت دینی، اسلامی، فرهنگی و منطقه‌ای از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها