برف و باران در راه خراسان جنوبی/ سرما و یخبندان ادامه دارد

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از پیش بینی باران و برف از امشب در استان خبر داد و گفت: روند کاهش دما را در استان شاهد هستیم به طوری که از یکشنبه تا سه شنبه جاری سرما و یخبندان شبانه گسترش می‌یابد.

به گزارش “پیام خاوران”، فاطمه زارعی صبح امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اواخر امروز در جنوب استان احتمال بارش باران و برف وجود دارد و افزایش متناوب ابر را شاهد هستیم.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی بیان کرد: با نفوذ و استقرار توده هوای ناپایدار از اواخر وقت امروز تا اوایل وقت دوشنبه در استان به ویژه مرکز و نیمه شرقی بارش باران و برف و در ارتفاعات تشکیل مه پیش‌‌بینی می‌‌شود.

وی افزود: به لحاظ دمایی نیز ادامه روند کاهش دما را در استان شاهد هستیم به طوری که از یکشنبه تا سه شنبه هفته پیش رو، سرما و یخبندان شبانه گسترش می‌یابد.

زارعی عنوان کرد: شهرستان‌های بیرجند، سربیشه، زیرکوه، درمیان، نهبندان، قائنات، خوسف و ارتفاعات شهرستان‌های سرایان، فردوس و جنوب طبس از شدت بیشتری برخوردار خواهند بود.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: در شبانه روز گذشته سربیشه با ۱۰ درجه زیر صفر سومین شهر سرد کشور بوده است و دهسلم با ۱۹ درجه گرم‌ترین نقطه استان بوده است. همچنین حداقل دمای هوا در بیرجند منفی سه درجه و حداکثر دما هم ۱۴ درجه سلسیوس ثبت شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   دانشجوی دانشگاه بیرجند در سوربن فرانسه پذیرش شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها