فتنه اخیر نسبت به فتنه سال ۸۸ بسیار پیچیده‌تر و یک جنگ ترکیبی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغاتی اسلامی خراسان جنوبی گفت: فتنه سال ۱۴۰۱ نسبت به فتنه ۱۳۸۸ بسیار پیچیده‌تر و یک جنگ ترکیبی است و البته دلیل آن هم رشد همه جانبه کشور در طول این سال‌هاست.

به گزارش “پیام خاوران” حجت الاسلام والمسلمین محسن مشرفی صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت یوم الله نهم دی اظهار داشت: دوم تا نهم دی ماه به عنوان “هفته بصیرت و میثاق عاشورایی امت با ولایت” و از دهم تا نوزدهم دی به عنوان “دهه مقاومت” نامگذاری شده است که ضرورت دارد در این ایام پر برکت با تمام توان در راستای تبیین دستاوردها و دفاع از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغاتی اسلامی خراسان جنوبی افزود: در حالی سیزدهمین سالگرد حماسه نهم دی را در پیش داریم که شرایط فعلی تا حدودی مشابه شرایط فتنه سال ۸۸ است.

وی گفت: در ۲۲ خرداد ۸۸ اتفاق بسیار مبارک پیروزی مردم و نظام در انتخابات پرشور اتفاق افتاد که حضور حداکثری مردم موجب روشنی چشم و شیرینی کام ملت شد که این اقدام دشمن را به وحشت انداخت و با اسم رمز تقلب بزرگ، شرایط فتنه را فراهم کرد.

مشرفی بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ نیز بعد از روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی و حرکت‌های عظیم و پرکردن رخنه‌های بزرگ قبلی و تلاش و مجاهدت انقلابی و کارنامه بسیار موفق دولت، به ویژه مراسم پیاده روی عظیم اربعین حسینی، دشمن عرصه را بیش از گذشته تنگ دید و با اسم رمز مهسا امینی فتنه آفرید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغاتی اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: در سال ۸۸، از خرداد تا دی فتنه به طول انجامید و در نهایت با رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای و با حماسه مردم ایران در میثاق عاشورایی با ولایت تحت عنایات ویژه امام زمان (ارواحنا فداه) جریان فتنه برچیده شد و حضرت آقا در زمینه حماسه نهم دی فرمودند: «در نهم دی دست اراده الهی دیده شد و گرنه این کارها کارهایی نیست که با اراده امثال ما انجام بگیرد این کار خداست این دست قدرت الهی است این چیزها دست من و امثال من نیست.»

بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی: کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های استان برپا شود

مشرفی ادامه داد: فتنه سال ۱۴۰۱ نسبت به فتنه ۱۳۸۸ بسیار پیچیده‌تر و یک جنگ ترکیبی است، البته دلیل آن هم رشد همه جانبه کشور در طول این سالهاست. عامل رشد چشمگیر انقلاب و پیشرفت کشور نیز ریل گذاری‌های ارزشمندی است که با تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب، و ایستادگی ملت بزرگ ایران اتفاق افتاده و موجب خشم دشمن شدهاست.

وی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، اولویت‌های دیپلماسی همسایه محور، بی اثرکردن تحریم‌ها، فرمان جهاد تبیین، شیوه حکمرانی در سایه ولایت فقیه، مدیریت دوران کرونا را نمونه‌هایی از ریل گذاری‌های ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تاکید کرد: مناسبت‌ها و ایام الله‌ها فرصتی مغتنم برای تحقق جهاد تبیین است و تکلیف ما در پرداختن به دستاوردهای ملت و نظام و بیان عظمت ملت در مقابل ضعف و زبونی دشمن بسیار مضاعف است.

وی افزود: خود دشمنان در حال حاضر اعتراف می‌کنند ملت ایران در جایگاه رفیعی ایستاده به طوری که دور از قدرت و تیررس ماست و باید ملت ایران را به صحنه‌های کوتاه اجتماعی بکشانیم و گرنه این ملت شکست خوردنی نیست.

مشرفی حماسه بزرگ یوم الله نهم دی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب خواند که این نشان از قوت و مقاومت ملت دارد. در شرایط فعلی نیز پروژه مهسا امینی و جنگ ترکیبی دشمن با شکست مواجه شده و تمامی اطلاعات دشمن غلط از آب در آمد و دشمن بسیار دستش خالی است و تنها برتری دشمن جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی است و با دروغ پردازی سعی در مدیریت ذهن و روان مردم و جوانان را دارد.

بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی:آغوش استان برای خدمت،باز است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغاتی اسلامی خراسان جنوبی افزود: باید با پادزهر متناسب و فعالیت به روز در عرصه تبلیغاتی و نرم افزاری، هنری و رسانه‌ای به مقابله با دشمن بپردازیم و در عرصه فضای مجازی با انتقال حرف حق نظام و انقلاب و تغییر شیوه عملکرد در تبلیغات، ابتکار عمل را در دست بگیریم و ضرورت دارد با برنامه ریزی و هم افزایی جهت بزرگداشت هفته بصیرت و میثاق عاشورایی امت با ولایت و تحقق جهاد تبیین اقدام کنبم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها