پویش «گرمای مهربانی» در خراسان جنوبی اجرا می شود

مسئول هیئت عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی گفت: پویش «گرمای مهربانی» با مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری به منظور جمع آوری و تهیه البسه گرم ویژه خانواده های نیازمند در استان اجرا می‌شود.

به گزارش “پپام خاوران“، فاطمه زهرا قاسمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی هر سال قبل از فرارسیدن شب یلدا اجرای پویش جمع آوری البسه گرم ویژه خانواده های نیازمند را در دستور کار داشته است.

مسئول هیئت عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: طی سال گذشته در آستانه فرارسیدن شب یلدا بحث توزیع لباس گرم بین ایتام و افراد نیازمند به همت این مرکز نکواکاری انجام شد.

وی با اشاره به پویش «گرمای مهربانی» در خراسان جنوبی گفت: امسال مقرر شده است تا به منظور ایجاد انسجام و هماهنگی این پویش با همکاری مراکز نیکوکاری و خیرین خراسان جنوبی اجرا شود.

قاسمی ادامه داد: در راستای اجرای این پویش تعداد کلاه و شال گردن بافته و تعدادی خریداری خواهد شد و سایر مراکز نیکوکاری هم می توانند در این زمینه همکاری داشته باشند و البسه گرم جمع آوری شده را در اختیار مددجویان تحت پوشش خود قرار دهند.

مسئول هیئت عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی در ادامه عنوان کرد: این مرکز آمادگی دارد تا بحث رسانه ای و پوشش توزیع البسه گرم توسط مراکز نیکوکاری را بر عهده گیرد؛ این پویش یک برنامه مشترک با دیگر مراکز به صورت پایلوت است که در خراسان جنوبی اجرا می شود تا انسجام و وحدت مراکز را نشان دهیم.

وی گفت: تعدادی از مراکز نیکوکاری تمایل خود را برای مشارکت در این پویش اعلام کرده اند و سایر مراکز نیکوکاری هم می توانند جهت تمایل به همکاری با شماره ۰۹۱۵۱۶۰۷۴۸۴ تماس حاصل فرمایند و خیرین می توانند جهت مشارکت در این پویش کمک های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۱۰۰۳۲ واریز کنند.

بیشتر بخوانید   افتتاح ۱۳ پروژه منابع طبیعی خراسان جنوبی همزمان با هفته دولت

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها