رئیس جمهور وارد خراسان جنوبی شد

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی دقایقی پیش وارد فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند شد.

به گزارش “پیام خاوران”، سفر دو روزه آیت الله رئیسی رئیس جمهور به خراسان جنوبی با استقبال گرم نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آغاز شد.

رئیس جمهور در نخستین روز سفر خود به خراسان جنوبی در جمع صمیمی مردم ولایی بیرجند سخنرانی خواهد کرد و در ادامه تعدادی از پروژه‌های زیر ساختی در سطح استان با حضور رئیس جمهور و هیئت همراه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

پیگیری مصوبات سفر قبلی و بازدید میدانی رئیس جمهور و معاونین و وزرا از طرح‌ها و پروژه‌های سطح استان و سفر به شهرهای نهبندان و قاین از دیگر برنامه های این سفر است.

حضور در جمع مردم بیرجند و نهبندان، بازدید از چند پروژه شاخص ، حضور در مراسم بهره برداری از چند طرح مهم از جمله فولاد قاینات، تصفیه خانه بیرجند، توسعه کارخانه کویرتایر و …. از جمله برنامه های رئیس جمهور در این سفر می باشد.

اولین دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم خراسان جنوبی، ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در استادیوم آزادی انجام می شود.

احمد وحیدی وزیر کشور، سید مسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، سیدصولت مرتضوی وزیرتعاون و کار و رفاه اجتماعی، جواد اوجی وزیر نفت، سید امیرحسین مدنی معاون توسعه مناطق محروم، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی و حجت‌الاسلام محمد حاجی ابوالقاسم دولابی اعضای شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه روحانیت، فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور بانوان در این سفر دکتر رئیسی را همراهی می کنند.

بیشتر بخوانید   روایت ۲ ‌دهه خشکسالی در خراسان جنوبی / مردم روستاهای مرزی دیگر تاب تشنگی ندارند

انتهای پیام/۱۰۶

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها