۷۵ خانوار عشایری خراسان جنوبی با استفاده از پنل‌های خورشیدی از نعمت روشنایی بهره‌مند شدند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی گفت: در شهرستان درمیان ۷۵ خانوار عشایری با استفاده از پنل‌های خورشیدی قابل حمل از نعمت روشنایی بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش “پیام خاوران“، مهدی دادگر صبح امروز در حاشیه بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های صنعت برق شهرستان درمیان اظهار داشت: در راستای سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم در زمینه توجه به مناطق روستایی و محروم تعداد دو روستا در شهرستان درمیان از ابتدای آغاز به کار دولت برق رسانی شده است.

وی بهینه‌سازی شبکه‌های برق و توسعه شبکه‌های برق برای متقاضیان جدید را از دیگر پروژه‌های صنعت برق استان به منظور تامین برق پایدار و باکیفیت مشترکان عنوان کرد و افزود: در شهرستان درمیان بهینه‌سازی شبکه‌های برق برای بهره‌مندی مشترکان ۶۵ روستا و توسعه شبکه‌های برق به منظور بهره‌مندی ۲۶۴ خانوار از برق پایدار انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی به تامین برق عشایر استان از طریق توزیع پنل‌های خورشیدی قابل حمل اشاره کرد و گفت: در شهرستان درمیان ۷۵ خانوار عشایری با استفاده از پنل‌های خورشیدی قابل حمل از نعمت روشنایی بهر‌ مند شده‌اند.

دادگر تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار را از پروژه‌های مهم صنعت برق در استان خراسان جنوبی دانست و ادامه داد: ۱۴۷ کیلومتر شبکه شهری و ۲۶۳ کیلومتر شبکه روستایی در استان به کابل خودنگهدار تبدیل شده که سهم شهرستان درمیان در حوزه شهری ۶۳ کیلومتر و در بخش روستایی ۳۲ کیلومتر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد که با نگاه ویژه مسئولان شاهد افزایش ارائه خدمات در حوزه زیربنایی برق به مردم شریف این خطه پهناور باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۶۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری در خراسان جنوبی اختصاص یافت

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها