بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی پیشگام در طرح نهضت ملی مسکن

مدیرکل طرح‌های ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت:  تا به امروز نسبت به تخصیص بالغ بر ۹ هزار و ۸۴۳ واحد به متقاضیان نهضت ملی در شهرهای زیر یکصد هزار نفر جمعیت در سطح استان خراسان جنوبی اقدام شده است.

به گزارش “پیام خاوران“، مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه سفر ریاست جمهوری و وزیر راه و شهرسازی به استان خراسان جنوبی و تشکیل ستاد ارتباطات مردم ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در راستای طرح نهضت ملی مسکن استان اظهار داشت: تا به امروز نسبت به تخصیص بالغ بر ۹ هزار و ۸۴۳ واحد به متقاضیان نهضت ملی در شهرهای زیر یکصد هزار نفر جمعیت در سطح استان اقدام شده است.

مدیرکل طرح‌های ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از این تعداد تاکنون عملیات اجرایی ۴ هزار واحد شروع شده و در مجموع ۲ هزار و ۴۹۵ واحد نسبت به اجرای فنداسیون، یک هزار و ۳۵۳ واحد در مرحله اسکلت و سقف و  یک هزار و ۱۴۸ واحد در مرحله سفتکاری است.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های طرح نهضت ملی خراسان جنوبی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با تامین به موقع سهم آورده متقاضیان و نیز تسهیلات بانکی شتاب بیشتری در اتمام عملیات اجرایی صورت خواهد گرفت.

محمدی همچنین از بهره‌برداری ۲۷۱ واحد نهضت ملی شهرهای زیر یکصد هزار نفر جمعیت در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   گلایه آیت الله عبادی از کارشکنی مسئولان در مدیریت فضای مجازی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها