تقدیر دولتمردان از عملکرد شرکت گاز خراسان جنوبی

در دور دوم سفرهای استانی ریاست جمهوری به استان خراسان جنوبی از اقدامات گسترده شرکت ملی گاز در استان خراسان جنوبی قدردانی شد.

به گزارش “پیام خاوران” در دور دوم سفرهای استانی ریاست جمهوری به استان خراسان جنوبی، رئیس جمهور و نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس از اقدامات گسترده شرکت ملی گاز در استان خراسان جنوبی تقدیر کردند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم شهرستان نهبندان گفت: در خراسان جنوبی شهر و روستایی وجود ندارد که گازرسانی نشده باشد بنابراین باید از همه دست اندرکاران تقدیر شود که اکنون می توانیم اعلام کنیم خراسان جنوبی از نعمت گاز برخوردار است.

نخعی نماینده مردم شریف شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور ریاست محترم جمهور برگزار شد  ضمن تقدیر از وزارت نفت عنوان کرد: استان خراسان جنوبی تا چهار سال پیش به عنوان استان کم برخوردار از لحاظ بهره مندی از گاز طبیعی شناخته می شد اما امروز همه شهرها، بیش از ۹۹٫۵ درصد روستاها و تمامی شهرک های صنعتی و صنایع بزرگ استان گازدار شده است که این خدمت جای تقدیر و تشکر ویژه از مجموعه وزرات نفت دارد.

رحمان محمودی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی نیز در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: به زودی و با اتمام گازرسانی به معدود روستاهای باقی مانده زیر ۲۰ خانوار، ۱۰۰ درصد جمعیت روستایی استان خراسان جنوبی نیز تحت پوشش گاز طبیعی قرار خواهند گرفت.

وی از حمایت های مدیران شرکت ملی گاز ایران، استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و مدیران استانی و شهرستانی و کارکنان متعهد و دلسوز شرکت گاز خراسان جنوبی و همچنین مردم فهیم استان که نهایت همکاری در تسریع و اتمام پروژه های گازرسانی را داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید   قطار گازرسانی به روستاهای خراسان جنوبی پر قدرت در مسیر

انتهای پیام/ ۲۵۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها