جمهوری اسلامی قابل قیاس با 40 سال قبل نیست/ امروز ایران امن‌ترین کشور در ناامن‌ترین نقطه جهان است

مدیر اندیشکده راهبردی سعداء گفت: امروز جمهوری اسلامی قابل قیاس با 40 سال قبل نیست و امن‌ترین کشور در ناامن‌ترین نقطه جهان است.

به گزارش “پیام خاوران” مردم بیرجند عشق و ارادت زیادی به شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دارند و به مناسبت سومین سالگرد شهادت این بزرگ مرد اقشار مختلف مردم و مسئولان در حسینیه جماران بیرجند دور هم جمع شدند و یاد و خاطر سردار دل‌ها را گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام سید محمدحسین راجی شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه جماران بیرجند با حضور مردم و مسئولان استان برگزار شد با بیان اینکه سردار سلیمانی از هر فرصتی استفاده می‌کرد تا جایگاه ولایت را تبیین کند اظهار داشت: امروز روزهای بسیار روشنی در مقابل ملت ایران است چرا که دشمنان ما روز به روز به سمت افول نزدیک‌تر می‌شوند و تداوم این امر مشروط به این است که تفکر حاج قاسم‌ها در تمام امور جاری باشد و همان گونه که حاج قاسم در محور مقاومت کاری کارستان کرد در کشور هم این امر محقق خواهد شد.

مدیر اندیشکده راهبردی سعداء با بیان اینکه حاج قاسم خود را سرباز رهبری می‌دانست گفت: ولایتمداری و ولایت پذیری از خصوصیات بارز در حاج قاسم سلیمانی است.

راجی با بیان اینکه آینده ایران اسلامی بسیار روشن است ادامه داد: امیدواریم این دولت مردمی، جهادش را بیش از پیش قرار بدهد که این امر با دعای خانواده شهدا آینده‌ای روشن را رقم می‌زند.

وی با بیان اینکه امروز جبهه حق در اوج قدرت است افزود: امروز وظیفه مجاهدین، جهاد تبیین که در طول 43 سال ثابت کرده‌اید هم عمار وهم مالک اشتر هستید، حمایت از ولایت فقیه است چرا که دشمن امروز تمام توان خود را به کار بسته است تا به ولایت فقیه ضربه بزند.

بیشتر بخوانید   مرز ماهیرود فعال ترین مرز رسمی کشور است/ رشد بیش از ۱۰۰ درصدی صادرات استان از این مرز

راجی با بیان اینکه در کشور هرجا ناکارآمدی بوده به دلیل رویگردانی از آرمان‌های ولایت فقیه و خمینی کبیر(ره) بوده است گفت: قدرت نظامی یکی از مولفه‌های قدرت یک کشور به حساب می‌آید و امروز جزو کشورهایی هستیم که بودجه نظامی کمی نسبت به دیگر کشورها داریم اما از نظر قدرت نظامی جایگاه خوبی داریم.

وی با تاکید براینکه هرجا قدرتمند هستیم به برکت ولایت فقیه است و برای همین است که دشمن در برابر ولایت فقیه ایستاده است گفت: در 100 روز اخیر بیشترین توهین‌ها به مقام معظم رهبری بوده است.

مدیر اندیشکده راهبردی سعداء با تاکید براینکه مگر دشمن نمی‌گوید ولایت فقیه کارامد نیست و داره ساقط می‌شود، پس چرا اینقدر دست وپا می‌زند؟ افزود: جمهوری اسلامی قابل قیاس با 40 سال قبل نیست چرا که جمهوری اسلامی 1401 در اوج اقتدار ایستاده و از سویی دیگر آمریکای 1401 هم آمریکای 57 نیست دیگر از آن ابر قدرت دنیا خبری نیست و در حال افول است.

راجی گفت: امنیت داخلی یکی از مولفه‌های اقتدار کشورها است که 40 سال قبل ایران ناامن‌ترین کشور در روی کره زمین بود آنگونه که 17 هزار نفر از شخصیت‌ها و افرادی همچون علامه مطهری را ترور کردند.

وی اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی امن‌ترین کشور در ناامن‌ترین نقطه جهان است و امروز باید بدانیم مشکلات اقتصادی ما سخت‌تر از هشت سال دفاع مقدس و سوریه نیست ما دورانی با دست خالی جلوی دشمن ایستادیم و پیروز شدیم.

راجی با بیان اینکه مطمئن باشید در این جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد و مشکلات اقتصادی در این دولت به سرعت رفع می‌شود گفت: ما در دورانی که به گفتمان انقلاب عمل کردیم فقر را کاهش دادیم و به لطف خدا با تلاش مسئولان و جهادی که از حاج قاسم سلیمانی آموختیم مشکلات اقتصادی نیز رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید   سرپرست اداره‌کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی معرفی شد

انتهای پیام/104

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها