پیشرفت گازرسانی در خراسان جنوبی حاصل تاسی به تفکر سردار سلیمانی است

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: پیشرفت گازرسانی در استان حاصل تاسی به تفکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش “پیام خاوران“، همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی صبح امروز مراسم گرامیداشت این شهید والامقام در شرکت گاز خراسان جنوبی برگزار شد و از فرزند شهید کارمند این شرکت نیز تجلیل شد.

رحمان محمودی در این مراسم اظهار داشت: بدون شک نام سردار دل‌ها یادآور خدمات بی‌شمار ایشان به مردم و دفاع از حق مظلوم در برابر ظالم است و باید تلاش کنیم تا در مسیر خدمت‌رسانی به مردم از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی الگو پذیری داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی افزود: پیشرفت گسترده گازرسانی در استان خراسان جنوبی که تا چند سال پیش به عنوان استانی کم برخوردار از نعمت گاز طبیعی شناخته می‌شد و اکنون با بهره‌مندی بالای 99 درصدی به عنوان الگویی در گازرسانی در کشور شناخته می‌شود حاصل تاسی به تفکر سردار دل‌هاست.

محمودی گفت: باید در معرفی خدمات و افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم بیشتر تلاش کنیم تا اکثریت جامعه با رفاهی که انقلاب اسلامی برای مردم فراهم کرده بیشتر آشنا شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی تصریح کرد: سردار قاسم سلیمانی محصول اعتماد، نصیحت و تدابیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است و این بزرگ مرد و سرباز تربیت یافته دنیا را انگشت به دهان گذاشت و تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و هیمنه آنان را در هم شکست.

در ادامه این مراسم از فرزند سردار شهید غلامی، کارمند شرکت گاز استان خراسان جنوبی نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اجرای طرح مطالعات آب در ۴ استان کشور

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها