کمک ۷ میلیارد ریالی خیرین برای آبرسانی به روستای کلاته بلوچ در سربیشه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از کمک ۷ میلیارد ریالی خیرین برای آبرسانی به روستای کلاته بلوچ در سربیشه خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” در جلسه بررسی طرح آبرسانی به روستاهای شهرستان سربیشه‌ که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار شد، اقدامات هلال احمر استان در زمینه آبرسانی به روستاها تشریح شد.

عباس زاده بر تعامل دستگاه ها در تحقق برنامه های آبرسانی به روستاها تأکید کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در این جلسه از کمک ۷ میلیارد ریالی خیرین برای آبرسانی به روستای کلاته بلوچ در شهرستان سربیشه از سال ۹۹ تاکنون خبر داد.

محمد علی کاوسی با اشاره به اجرای طرح ملی نذر آب در مناطق محروم خراسان جنوبی، اظهار داشت: این طرح در سه محور تأمین آب شرب پایدار، توزیع اقلام معیشتی و کمک های سلامت در قالب اعزام پزشکان متخصص به مناطق کم برخوردار اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در قالب طرح نذر آب ۳ طی سال ۹۹ مقرر شده بود روستا های کلاته بلوچ و بَرقُله در شهرستان سربیشه آبرسانی شوند، افزود: هزینه اجرای این طرح یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه تا کنون در این خصوص اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان توسط خیرین تأمین شده، گفت: این پروژه پیشرفت فیزیکی قابل توجهی داشته و تنها حفاری پنج کیلومتر مسیر سنگلاخی به این روستاها باقی مانده است.

کاووسی ادامه داد: مقرر شده با مشارکت دیگر شرکت های دولتی این پروژه تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بهره‌مندی ۳۰۰۰ بیمار خاص و صعب العلاج از خدمات حمایتی کمیته امداد خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها