بهره‌مندی ۳۰۰۰ بیمار خاص و صعب العلاج از خدمات حمایتی کمیته امداد خراسان جنوبی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از بهره مندی سه هزار و ۱۳۰ بیمار خاص و صعب العلاج از خدمات حمایتی کمیته امداد استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “،علی اکبر نخعی از ارائه خدمات حمایتی به بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: کمیته امداد با در نظر گرفتن یک بسته بیمه مکمل توانسته بسیاری از هزینه های درمانی این افراد را تامین کند.

وی با تأکید بر اهمیت سلامت مددجویان در توانمند شدن آنان بیان کرد: در راستای حمایت از مددجویان تحت حمایت با برنامه ریزی های صورت گرفته شده، هزینه های درمانی بیماران سرطانی و شیمی درمانی تا ۱۰۰ درصد در بخش بستری و در بحث هزینه های دارو تا ۹۵ درصد تامین می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی ادامه داد: علاوه بر موارد فوق، در راستای بهبود هر چه سریعتر این مددجویان به آنان کمک های مختلفی از قبیل سبد غذایی، هزینه های ایاب و ذهاب و ارائه می شود.

نخعی با اعلام اینکه هم اکنون ۱۲ بیمار خاص شامل ۵۶ بیمار دیالیری، ۳۰ بیمار پیوند کلیه، ۲۱ بیمار هموفیلی و تالاسمی و ۱۷ بیمار ام اس تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: امیدواریم با مشارکت مسئولان دستگاههای اجرایی، مردم خیر و نیکوکاران بتوانیم شرایط زندگی بیماران را به بهترین نحو ممکن بهبود بخشیم.

وی از بهره‌مندی سه هزار و ۱۳۰ بیمار خاص و صعب العلاج از خدمات حمایتی کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد و بیان کرد: طی هشت ماهه سال جاری برای کمک به درمان مددجویان تحت حمایت بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال از سوی این نهاد هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برای تسهیل در ارائه ی بهتر خدمات درمانی به بیماران خاص و صعب العلاج و اطلاعات کلیه بیماران در سامانه ای به نام «سبا» ثبت و برای شناسایی به افراد فوق کارت ویژه داده شده که از مراکر درمانی منتخب مي تواند به صورت رایگان خدمات دریافت کنند.

بیشتر بخوانید   توزیع ۲۶ سری جهیزیه همزمان با هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی

 

 جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. ( کلیک کنید)

 

نخعی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از همه خیرینی که با این نهاد همکاری می کنند، گفت: خیرین بزرگوار می توانند در راستای کمک به بیماران صعب العلاج در قالب طرح شفاء این عزیزان را مورد حمایت قرار دهند.

منبع:شبستان

انتهای پیام/۱۰۲

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها