ساعات کار اصناف خراسان جنوبی کاهش یافت

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران در راستای کاهش مصرف گاز و کمک به مدیریت مصرف، اصناف فقط تا ساعت ۲۰ شب می‌توانند فعالیت کنند.

به گزارش “پیام خاوران” حامد حسن‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران استان مقرر شده در راستای کاهش مصرف گاز و کمک به مدیریت مصرف گاز ساعات کار اصناف به ساعت ۲۰ شب کاهش یابد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: طبق بررسی‌ها بسیاری از اصناف این مورد را رعایت کردند و ساعت کاری خود را به ساعت ۲۰ شب کاهش داده و تنها اصناف ضروری همانند سوپر مارکت‌ها که مایحتاج ضروری مردم را تامین می‌کنند محدودیتی برای فعالیت ندارد.

حسن‌نژاد تصریح کرد: ساعات کار نانوایی‌ها تغییری نداشته و طبق رول عادی گذشته در حال پخت نان هستند، در صورتی که گاز نانوایی‌ها قطع شود برخی نانوایی‌ها را مجهز به مشعل دوگانه سوز کرده‌ایم تا مشکلی برای تامین نان مردم به وجود نیاید.

وی افزود: در مرکز استان سه نانوایی دوگانه سوز شده‌اند که به ۹ عدد در حال افزایش است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار داشت: وضعیت نانوایی‌های دوگانه سوز در سایر شهرستان‌ها بسیار بهتر از مرکز استان است و تاکنون گاز هیچ نانوایی در استان قطع نشده است.

حسن‌نژاد گفت: با اصنافی که غیرقانونی اقدام به وصل مجدد گاز کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   قیمت روغن موتور در خراسان جنوبی افزایش پیدا کرد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها