اعتبار نگارخانه نهبندان ۱۰۰ درصد وصول شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی و مسئول کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر از افتتاح خانه فرهنگ استان در سال آینده خبر داد و گفت: اعتبار نگارخانه نهبندان ۱۰۰ درصد وصول شده است.

به گزارش “پیام خاوران” علی فرخنده ظهر امروز در نشست خبری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: قرار است ۴۱۲ عنوان برنامه در کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: امسال بر تدوین برنامه‌های جدید، مردم پایه و مبتنی بر نیاز تاکید شده است و اولین برنامه فرهنگی کمیته فرهنگی هنری افتتاح موزه عبرت در دانشگاه علوم پزشکی بود که امروز برای بازدید عموم افتتاح شد.

وی افزود:همچنین بعد از ظهر افتتاح نمایشگاه از دستاوردهای مردمی و بزرگترین جشن مردمی با عنوان “آتشونی” در فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار می‌شود.

فرخنده بیان کرد: رسالت رسانه‌ها تبیین دستاوردهای نظام است که در خنثی سازی نقشه‌های دشمن نقش اساسی دارد.

مسئول کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر در سینماهای استان اظهار داشت: اجرای جشنواره لیمو شیرین مختص دانش‌آموزان استان، جشن بزرگ دختران انقلاب برای مادران و دختران و اختتامیه دهمین جشنواره شعر فجر استان از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی گفت: در حوزه جشنواره هنرهای تجسمی بخش فجر نیز ۲۸ اثر به جشنواره ارسال شده که ۲۰ بهمن اختتامیه این جشنواره برگزار می‌شود و اثر هنرمند خراسان‌جنوبی به مرحله بین المللی راه پیدا کرده است.

فرخنده افزود: یکی از شاعران استان نیز در جشنواره شعر دفاع مقدس مقام کسب کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از افتتاح خانه فرهنگ استان در سال آینده خبر داد و گفت: اعتبار نگارخانه نهبندان ۱۰۰ درصد وصول شده است.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از خراسان جنوبی در نوبت اعزام حج تمتع

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها