انقلاب اسلامی، زمینه سازی برای ظهور امام عصر (عج) است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی عظیم‌ترین اتفاق قرن اخیر است. پیروزی انقلاب اسلامی و زمینه سازی برای ظهور امام عصر(عج) از مهم‌ترین اهداف امام بود.

به گزارش “پیام خاوران” همزمان با سراسر کشور صبح امروز مراسم 12 بهمن سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی در سراسر شهرها و روستاهای خراسان جنوبی برگزار شد.

این مراسم در هوای بارانی بیرجند با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در میدان امام(ره) آغاز شد.

مردم بصیر، آگاه و انقلابی استان بار دیگر ضمن حضور باشکو و معنوی و پاسداشت ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و تجلیل از حماسه‌آفرینی‌های غیورمردان ایران اسلامی با آرمان‌های والای شهیدان و امام شهدا و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و با وحدت و اتحاد حول محور ولایت فقیه بر ادامه راه روشن شهدا و امام شهدا مهر تایید مجدد زدند.

حجت الاسلام امین رضا کمالی صبح امروز در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی عظیم‌ترین اتفاق قرن اخیر است. پیروزی انقلاب اسلامی و زمینه سازی برای ظهور امام عصر(عج) از مهم‌ترین اهداف امام بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی یک بمب بود که زیر پای استکبار منفجر شد و این انقلاب آرزوی 124 هزار پیامبر است و نابودی دشمنان را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/106

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پروژه سنگ فرش معابر روستای بیهود اجرا شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها