۲۸۵ پروژه توزیع نیروی برق در نهبندان افتتاح شد

افتتاح همزمان ۲۸۵ پروژه مدیریت توزیع نیروی برق در نهبندان با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان انجام شد.

به گزارش “پیام خاوران” همزمان با ششمین روز دهه فجر سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان نهبندان با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان آغاز شد.

افتتاح پروژ‌ه‌های گازرسانی، پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق، ترمینال ضبط پسته و بازدید از طرح راکد فعال شده سنگبری شرکت آدرین سنگ مدرن از جمله برنامه‌های استاندار در این سفر است.

در ادامه سفر استاندار به نهبندان طی مراسمی ۲۸۵ پروژه مدیریت توزیع نیروی برق به صورت همزمان افتتاح شد. اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه‌ها که همزمان با ششمین روز دهه فجر به بهره برداری رسیدند، ۱۶ میلیارد و ۸۳۲ میلیون تومان است.

برق رسانی به ۳ روستای فاقد برق، اجرای ۱۲ کیلومتر خط انتقال فشار متوسط، بهسازی و اصلاح شبکه روشنایی و … از جمله پروژه‌هایی است که در نهبندان افتتاح شد و جمعیت برخوردار از مزایای این ۲۸۵ پروژه که در قالب ۱۱ طرح اجرا شده هزار و ۴۱۶ نفر است.

روند کار در پست ۴۰۰ کیلوولت نهبندان رضایت بخش است

قناعت همچنین در جریان سفر به شهرستان نهبندان به منظور حضور در برنامه‌ای ویژه دهه فجر ، از روند فعالیت در محل پروژه احداث پست ۴۰۰ کیلوولت نهبندان نیز بازدید کرد.

وی با اشاره به اتفاقات رخ داده، استقرار برخی تجهیزات، دیوار کشی محدوده و …، روند کار را مطلوب و قابل تحسین ارزیابی کرد.

استاندار خراسان جنوبی طی تماس تلفنی با مدیرعامل برق منطقه‌ای خراسان، آخرین وضعیت اقدامات و برنامه ها را جویا شد.

قناعت در این تماس تلفنی خاطرنشان کرد: این که در این مدت کوتاه، بخشی از تجهیزات در محل اجرای پروژه مستقر شده، عقد قراردادهای لازم صورت گرفته و روند اجرای کار رضایت بخش است، نشان دهنده اهتمام جدی مجموعه در اجرای هر چه سریعتر این پروژه است.

بیشتر بخوانید   کاری بزرگ درمجموعه منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی شکل گرفته است

وی بر ضرورت احداث پست ۴۰۰ کیلوولت به عنوان یک پروژه زیرساختی در نهبندان تأکید کرد. این پروژه، هفتم شهریور ماه امسال کلنگ زنی شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها